اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منعم خبر داد

کسب 400 مدال کشوری و 35 مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قم

خبرگزاری فارس: معاون توسعه امور ورزش و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم از موفقیت‌های چشمگیر ورزشکاران قمی در سال گذشته خبر داد و گفت: 400 مدال کشوری و 35 مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قم کسب شده است.

کسب 400 مدال کشوری و 35 مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم رسول منعم امروز در حاشیه برگزاری نخستین جلسه شورای عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم، گزارشی از آخرین وضعیت ورزش قم اشاره کرد و بیان داشت: در سالی که پشت سر گذاشتیم با موجود محدودیت‌های گوناگون مالی و منابع و اعتبارات، ورزش استان قم جهش خوبی در مسیر توسعه قهرمانی و همگانی داشت.

وی خاطر نشان کرد: در سال 90 نزدیک به 400 مدال توسط ورزشکاران قمی از رقابت‌های مختلف قهرمانی کشور در رشته‌های گوناگون به دست آمد که این مدال‌ها نشان از توانمندی و ظرفیت بسیار غنی ورزش قم در تمام رشته‌ها دارد.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم ابراز داشت: این در حالی است که ورزشکاران افتخارآفرین استان قم در میادین برون مرزی اعم از بین‌المللی، آسیایی و جهانی نیز توانستند نزدیک به 35 مدال کسب کنند.

*برگزاری نخستین شورای عمومی ورزش و جوانان قم در سال 91

نخستین جلسه شورای عمومی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان در سال 91 برگزار شد.

در این جلسه که با حضور عباس جهان‌بینی مدیر کل، رسول منعم و محمدرضا نیکوگفتار معاونین و جعفر رضایی نژاد مدیر حراست اداره کل ورزش و جوانان در حضور کارکنان واحدهای مختلف این اداره کل به انجام رسید، به ابلاغ سیاست‌های راهبردی ورزش قم در سال 91 پرداخته شد.

سخنران اول این شورا محمدرضا نیکوگفتار معاون توسعه منابع و نیروی انسانی اداره کل ورزش و جوانان بود که به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت حقوق، مزایا، برنامه‌های پیش‌بینی شده برای آموزش و رفاهیات کارکنان پرداخت.

*ضرورت تقویت تعامل با وزارت ورزش و جوانان

در پایان نیز عباس جهان‌بینی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم به ایراد سخن پرداخت و اظهار داشت: انتظار از مسئولان واحدهای مختلف اداره کل این است که ارتباط و تعامل خود را با وزارت ورزش و جوانان بیش از پیش تقویت کنند.

وی از کارکنان اداره کل ورزش و جوانان خواستار برنامه محوری در مسیر پیشبرد اهداف ورزش استان قم شد و بیان کرد: امسال با حمایت‌هایی که قطعا از سوی وزارت ورزش و جوانان انجام می‌شود، می‌توانیم گام‌های مؤثری در مسیر رشد و توسعه ورزش قم برداریم.

جهان‌بینی خاطر نشان کرد: هدف ما این است که با طرح و برنامه باید تمام کارکنان خود را پیش ببرند تا شاهد ارتقای جایگاهی که در حال حاضر در آن قرار داریم، باشیم چرا که ورزش در استان قم آن‌قدر ظرفیت و توانمندی دارد که بتواند در سال جاری با امکانات، بودجه و اعتبارات بهتر عناوین و افتخارات بیشتری نسبت به سال گذشته کسب کند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول