اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درخشش ورزشکاران فارس در رقابت‌های دوومیدانی کشور

خبرگزاری فارس: در پایان رقابت‌های دوومیدانی کشور که به مدت دو روز در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد تیم فارس با 103 امتیاز و با اقتدار کامل قهرمان ایران شد.

درخشش ورزشکاران فارس در رقابت‌های دوومیدانی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در روز پایانی این رقابت‌ها در ورزشگاه حافظیه شیراز، تیم‌های اصفهان و گلستان هر کدام با 78 و 68 امتیاز به مقام‌های دوم و سوم این رقابت‌ها دست یافتند.

در روز پایانی این مسابقات در ماده پرش با نیزه میرزایی از فارس الف، در 10 هزار متر محمد جواد صیادی از فارس، در دوی 5 هزار متر ایبایی از آذربایجان شرقی، در 10 گانه عبدالجلیل توماج از گلستان، در رشته پرتاب دیسک احسان حدادی از تهران، در پرتاب وزنه اسکندری از قم، در دوی 200 متر قاسمی از اصفهان، در دوی یک‌هزار و 500 متر مسلم نیادوست از فارس الف، در پیاده‌روی 20 کیلومتر وحید سپاهی از اصفهان، در پرش سه گام دریساوی از قم، در 10 متر با مانع سیار از کردستان، در پرتاب چکش موسوی از آذربایجان‌غربی و در ماده چهار در 100 تیم اصفهان به مقام نخست رسیدند.

بالغ بر 244 شرکت‌کننده در این مسابقات حضور داشتند و در مراسم اختتامیه این رقابت‌ها مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس، نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی و افشین داوری رئیس فدراسیون دو و میدانی حضور داشتند و جوایز قهرمانان هر ماده را به آن‌ها اهدا کردند.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول