اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان:

اساس پرورش ورزشکاران ارائه آموزش تخصصی است

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان گفت: اساس پرورش ورزشکاران ارائه آموزش تخصصی به آنان است.

اساس پرورش ورزشکاران ارائه آموزش تخصصی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمد اسد مسجدی ظهر امروز در نخستین سمینار تخصصی هیئت‌های ورزشی نابینایان و کم بینایان سراسر کشور که در شهرکرد آغاز شد، اظهار داشت: اساس پرورش ورزشکاران ارائه آموزش تخصصی به آنان است.

وی افزود:  موفقیت رشته‌های مختلف ورزشی در گرو استعدادیابی و آموزش صحیح است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

مسجدی از تلاش این فدراسیون در گسترش دوره‌ها و مباحث مربوط به برنامه‌ریزی آموزشی در سراسر کشور خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی‌های سالیانه فدراسیون باید مبتنی بر نیاز، آموزش صحیح و استعدادیابی باشد.

وی بیان داشت: برگزاری دوره‌های آموزشی سطح علمی ورزشکاران را افزایش داده و باعث موفقیت روزافزون آن‌ها در زمینه‌های مختلف ورزشی و تمام عرصه‌های زندگی شخصی می‌شود.

مسجدی خاطرنشان کرد: برنامه‌های آموزشی باید در راستای بهبود کیفیت توانایی های ورزشکاران و افزایش سطح آگاهی آنان از استانداردهای ورزشی، برگزار شود.

وی گفت: ارتقای سطح کیفی ورزشکاران نیازمند ارتقای سطح آگاهی و دانش آنان از قوانین ورزشی است.

رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان تاکید کرد: باید گسترش اخلاق و فرهنگ ورزشکاری نقش محوری در تمام برنامه‌ها داشته باشد.

وی بیان کرد: یکی از موارد بسیار مهم دیگری که باید در رده دوره‌های آموزشی مد نظر قرار گیرد توجیه ورزشکاران برای تلاش در گرفتن نتیجه مطلوب در مسابقات، داشتن اعتماد به نفس است.

مسجدی ادامه داد: حمایت‌های اجتماعی، الگو قرار دادن افراد موفق، احساس درونی و واقعی خود را بیان کردن، تاکید بر نقاط قوت و ضعف، ریسک پذیر بودن و استفاده از تجربیات و فرصت‌ها از دیگر مواردی است که باید به ورزشکاران آموزش داده شود.

لازم به ذکر است در این همایش از مدیرکل و معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری و معاون توانبخشی سازمان بهزیستی این استان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول