اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری:

مباحث اخلاقی ورزشکاران نتیجه بی‌توجهی فدراسیون‌ها است

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: مباحث اخلاقی که امروز در جامعه ما گریبانگیر بعضی از ورزشکاران شده است نتیجه عدم توجه جدی فدراسیون‌ها به مبحث آموزش مبتنی بر مباحث اخلاقی است.

مباحث اخلاقی ورزشکاران نتیجه بی‌توجهی فدراسیون‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد،محمود شمسی‌پور ظهر امروز در اولین سمینار تخصصی هیات‌های ورزشی نابینایان و کم بینایان سراسر کشور که با حضور رئیس این فدراسیون در شهرکرد آغاز شد،ضمن تقدیر از مسئولان فدراسیون نابینایان و کم بینایان کشور اظهار داشت: فدراسیون نابینایان و کم بینایان در مسابقات بین‌المللی، قهرمانان بسیار ارزنده‌ای را به جامعه ورزش معرفی کرده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری مباحث مربوط به آموزش در ورزش را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: مباحث اخلاقی که امروز در جامعه ما گریبانگیر بعضی از ورزشکاران شده است نتیجه عدم توجه جدی به مبحث آموزش مبتنی بر مباحث اخلاقی توسط فدراسیون‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: اخلاق در ورزش اصلی است که می‌بایست آن را مورد توجه جدی قرار داد.

شمسی‌پور ادامه داد: نادیده گرفتن این امر باعث شده ورزشکاران بدون توجه به اصل اخلاق پهلوانی و تنها برای رسیدن به مقام‌های برتر دست به اقداماتی ناپسند بزنند.

وی با تاکید بر اینکه اخلاق در ورزش باید از اهمیت بالایی برخوردار باشد، گفت : مدیران باشگاه‌های ورزشی در آموزش این اصل می‌توانند گام‌های موثری بردارند.

شمسی‌پور افزود: توجه به آموزش ورزشکاران یکی از اولویت‌های اداره ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری در سال‌ جاری است و در همین راستا امیدواریم با همکاری هیئت‌های ورزشی نسبت به استعدادیابی و حضور در شهرستان‌‎ها و مناطق روستایی گام‌های موثری برداریم.

وی با بیان این که ورزشکاران چهارمحال و بختیاری استعداد رشد و شکوفا شدن را دارند گفت: در این استان استعدادهای فراوانی در زمینه‌های مختلف ورزشی وجود دارد که در صورت توجه بیش از پیش مسئولان در آینده‌ای نزدیک شاهد به بار نشستن استعدادهای این استان خواهیم بود.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول