اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش استان سمنان:

ورزشکاران دامغانی باانگیزه‏ هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: دامغان دارای ورزشکاران مستعد و باانگیزه‏ای است که باید به آنها پرداخته شود.

ورزشکاران دامغانی باانگیزه‏ هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان سمنان، با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان، معاون فرماندار دامغان، جمعی از مسئولان، پیشکسوتان و رؤسای هیئت‏های ورزشی، مراسم معارفه سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دامغان برگزار شد.

در این مراسم، همت هادیان مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان ضمن تشکر از تلاش‏های صورت گرفته گفت: دامغان دارای ورزشکاران مستعد و باانگیزه‏ای است.

وی افزود: دامغان از دیرباز در ورزش حرفی برای گفتن داشته است و امیدواریم با کمک همه اهالی ورزش و نیروی جوانی سرپرست این اداره به جایگاه واقعی و اصلی خود برسد.

در ادامه جلسه، حضار از تلاش‏های صورت گرفته در دوره تصدی سیدمحمد حسینی‏پور تقدیر کردند و به ارائه پیشنهادهایی در خصوص بهبود روند کار پرداختند.

در انتهای جلسه ضمن تشکر از خدمات حسینی‏پور، حکم مجید محمدی در سمت سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان دامغان به وی اعطاء شد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول