اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته کارگر

کارگران نمونه استان زنجان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته کارگری و هفته بسیج کارگری از کارگران و کارفرمایان نمونه سال گذشته در استان زنجان تجلیل شد.

کارگران نمونه استان زنجان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ظهر امروز در همایش هفته کارگری از کارگران نمونه، ورزشکار، مبتکر و خلاق استان زنجان تجلیل شد.

لازم به ذکر است که جبار علی مرادی ینگجه، به عنوان کارگر نمونه استان زنجان در سال 90 معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت.

همچنین از علیرضا صمدی، عزیزالله علی‌محمد به عنوان کارفرمایان واحدهای نمونه، مجتبی علی‌محمدی، حسین خالقی و ابوالفضل مصطفایی نیز به عنوان اعضای گروه کار نمونه سال استان زنجان 90 تجلیل شد.

با معرفی میکائیل منتخبی به عنوان چهره ماندگار کار و تولید سال 90 در استان زنجان از حمید نوروزی نیز به عنوان پژوهشگر برتر سال تجلیل شد.

همچنین در زمینه مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم در بین کارگران محمد خسروی و سهیلا پریدخت مقام‌های برتر را کسب کرده بودند که از آن‌ها نیز در این مراسم تجلیل شد.

لازم به ذکر است که از ورزشکاران نمونه عرصه کارگری از جمله مینا اسلامی نائب قهرمان مسابقات کشوری در دو و میدانی، سکینه تقی‌لو دارنده مدال نقره در مسابقات تنیس روی میز کارگران، مهدی سلطانی در رشته کوهنوردی، مهدی خان‌احمدلو دارنده مدال طلا در رشته جودو، میثم نصیری در رشته کشتی آزاد و شعبانعلی پیر محمدی در دو و میدانی کارگران تجلیل شدند.

همچنین در مراسم گرامیداشت هفته کارگر از نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی نیز تجلیل به عمل آمد که مهم‌ترین عامل در ایجاد تعامل سازنده کارگران و مسئولان محسوب می‌شوند.

شایان ذکر است که خانواده شهدای بسیج کارگری استان زنجان نیز در مراسم هفته کارگری حضور داشتند که از این خانواده‌ها نیز تجلیل به عمل آمد.

همچنین در این مراسم یاد و خاطره شهید بسیج برونسی نیز گرامی داشته شد.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول