اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

ایران به همت کارگران از وابستگی رها شده است

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان گفت: جمهوری اسلامی ایران به همت کارگران، مدت‏هاست که از وابستگی به بیگانگان رها شده است.

ایران به همت کارگران از وابستگی رها شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس رهی ظهر امروز در نشستی به مناسبت یازدهم اردیبهشت، روز جهانی کارگر با تبریک هفته کارگر اظهار داشت: نوآوری و تلاش بی‏وقفه کارگران در مسیر پرفراز و نشیب دست‌یابی به خودکفایی در عرصه‏های مختلف، موفقیت ارزنده‏ای برای نظام اسلامی است.

استاندار سمنان گفت: روز جهانی کارگر یادآور تجلیل از خدمات و زحمات بی‏دریغ کارگران در عرصه مقدس کار و تلاش است.

رهی اضافه کرد: کارگران ایران اسلامی در طول حیات پربرکت انقلاب اسلامی همواره با دل و جان در توسعه و پیشرفت روزافزون جامعه و نیز راه‏اندازی چرخ‏های اقتصادی کشور پیش‌گام بوده‏اند.

وی افزود: کارگران با وجود تمامی توطئه‏ها و دشمنی‏های بدخواهان همیشه در سنگر اول دفاع از عزت، اقتدار ملی و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و تبعیت از امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در صحنه آماده و هوشیار بوده و هستند.

استاندار سمنان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس افزود: امروز شاهدیم با دستان همین قشر دلسوز و پرتلاش کارگران، کشور اسلامی از وابستگی به بیگانگان رها شده و با حمایت‏های دولت خدمتگزار ضمن تأمین نیازهای اساسی در داخل، دستاوردهای مهمی در عرصه‏های اقتصادی به دست آمده است.

رهی ابراز امیدواری کرد: در سالی که بنام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام گرفته، با تلاش کارگران و حمایت از تولیدگران در زمینه رشد و توسعه هر چه بیش‌تر تولید و سرمایه ایرانی، گام‏های اساسی در دولت احمدی‏نژاد در جامعه اسلامی برداشته شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول