اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه:

کارگران، سنگ‌بنای جامعه اسلامی هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بشرویه ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر گفت: کارگران سنگ بنای جامعه اسلامی هستند.

کارگران، سنگ‌بنای جامعه اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، غلامرضا پورسلطانی صبح امروز در جمع مسئولان بشرویه اظهار داشت: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی به نیروی کار و به ویژه کارگران توجه کنیم چرا که این کارگران‌ هستند که جامعه را می‌سازند.

وی ادامه داد: آن‌گونه که در اسلام برای مقام کار و کارگر اهمیت زیاد قائل شده در نظام‌های فکری و ادیان دیگر توجه نشده است و همان‌گونه که پیامبر(ص) مقام کارگر را تجلیل کرد ما نیز باید تلاش کارگران برای ایجاد جامعه اسلامی و ارزش و مقام آنها را قدر بدانیم.

پورسلطانی افزود: از آن جایی که در آموزه‌های دینی تن‌آسایی و تنبلی نکوهش شده و به کار و تلاش تأکید شده است کار، نوعی عبادت است و در روایات نیز آمده دستی که کار و فعالیت می‌کند آتش جهنم را لمس نخواهد کرد. 

وی اذعان کرد: کارگران در رشد و توسعه اقتصادی کشور نقش عمده‌ای دارند و تأکید مقام معظم رهبری نیز بر تولید و کار بر همین اساس است و با کار و تلاش می‌توانیم کشور را به خودکفایی برسانیم.

فرماندار بشرویه پیشرفت در تمام زمینه‌ها را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: توطئه استکبار جهانی در کشورهای توسعه نیافته، وابستگی و مصرف‌گرایی است تا به جای اینکه منابع را در راستای آموزش و ایجاد کارخانه به کار گیرند در زمینه رفع نیازمندی و صرفا خرید کالاهای دیگر کشورها استفاده کنند.

پورسلطانی افزود: همان طور که در زمینه فناوری و پیشرفت‌های علمی شاهد موفقیت‌های چشمگیر دانشمندان در کشورمان بوده‌ایم باید همپای پیشرفت‌های علمی در دیگر بخش‌ها از جمله اقتصاد و تولید به خودکفایی برسیم که در صورت بروز تحریم نگرانی از این بابت نباشد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول