اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خورموج:

کارگران در فعالیت‌های خود جهادگونه عمل کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه خورموج گفت: مدیران تولیدی و کارگران ما باید جهشی عمل کنند و کار جهادگونه داشته باشند.

کارگران در فعالیت‌های خود جهادگونه عمل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح صبح امروز در نشستی با رئیس و کارکنان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دشتی ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تبریک هفته کار و کارگر گفت: از تلاش‌های خوبی که در حوزه کار و اشتغال و پیگیری‌هایی که انجام گرفته تقدیر می‌کنم.

وی افزود: یکی از معضلاتی که در شهرستان وجود داشت بحث مسکن مهر بود که در شأن و منزلت شهرستان دشتی نبود که همچنان باقی بماند.

مصلح گفت: انتخاب مدیر پروژه مسکن مهر خورموج انتخاب به جایی نبود زیرا آن مدیر هیچ سابقه‌ای در بحث ساخت و ساز و مسکن نداشت و یکی از دغدغه‌های مدیران استان و شهرستان بحث مسکن مهر خورموج بود.

وی اضافه کرد: پروژه مسکن مهر در شهرستان و استان فکر مسئولان را به خود مشغول کرد و یکی از دغدغه بحث مسکن مهر خورموج بود که الحمدالله با تلاش شبانه‌روزی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دشتی که تا حدودی این پروژه را سر و سامان داده‌اند کمال تشکر را دارم و امیدواریم این پروژه هر چه زودتر به اتمام برسد.

امام جمعه خورموج ضمن تجلیل از شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و علامه شهید مطهری گفت: مطهری برای همه حوزه‌ها شخصیت جامعی بود.

وی یادآور شد: شهید مرتضی مطهری در حوزه‌های مختلف تخصص داشت و هم در مسائل فلسفی، حکمت، کلام، فقه، اصول، مسائل اجتماعی، بحث نظام حقوق زن در اسلام، مسئله حجاب در اسلام، حتی در سطوح پائین تر مثلا" داستان راستان کتاب نوشتند که قابل استفاده برای عموم است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دشتی یادآور شد: شهید مطهری آثار بسیاری تالیف کردند که می‌توان به کتاب این استاد در بحث اقتصاد اسلامی اشاره کرد ولی این کتاب دیر منتشر شد.

مصلح تصریح کرد: یکی از شعارهای ما همیشه استقلال کشور بوده و استقلال فقط در حوزه سیاسی نیست بلکه اگر کسی می‌خواهد شعار استقلال را بدهد در تمام حوزه‌ها خودش را مستقل و به استقلال برساند و خودکفا شود.

مصلح افزود: حضرت امام خامنه‌ای با درایت همیشگی خود این بار نیز با تعیین شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی با توجه اهمیت کار، تولید و اقتصاد امسال را نامگذاری کردند چرا که اعتقاد داشته و دارند اگر به کار و تولید در جامعه اسلامی بی‌توجهی شود سرآغاز وابستگی‌ها در تمام زمینه‌ها خواهد بود.

مصلح با بیان اینکه کار و کارگر مظهر خلاقیت، آفرینش و کارآفرینی است افزود: اگر می‌خواهیم استقلال پیدا کنیم باید روی پای خودمان بایستیم و کشور را آباد کنیم و به خودکفایی برسیم.

وی ادامه داد: با توجه به تمام تحریم‌هایی که از سوی دشمن صورت گرفته اما ما هیچ مشکلی را در جامعه احساس نمی‌کنیم.

مصلح تصریح کرد: از شعارهای اصلی مقام معظم رهبری تولید علم است و بیشترین ابتکارات و خلاقیت‌هایی که در کشور شاهد آن هستیم بخاطر حمایت‌های ویژه مقام معظم رهبری است.

مصلح ادامه داد: مدیران تولیدی و کارگران ما باید جهشی عمل کنند و کار جهادگونه داشته باشند.

امام جمعه خورموج افزود: فتوای مقام معظم رهبری مبنی بر حرام بودن استفاده نظامی از انرژی هسته‌ای و تولید بمب هسته‌ای به عنوان یک اصل مهم و اساسی و تأثیرگذار در برخورداری ایران از دانش صلح‌آمیز هسته‌ای مطرح است.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان در طول دوران جمهوری اسلامی و تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ما توطئه طراحی کردند و روزهای اول انقلاب مسائل امنیتی که علیه نظام به وجود آوردند، شخصیت‌های بزرگی را همچون چند ائمه جمعه، شهید مطهری‌ها، بهشتی‌ها، رجایی و باهنرها و مفتح و شهدای 72 تن از ما گرفتند که شاید بتوانند این نظام و انقلاب را به زانو دربیاورند.

مصلح گفت: با دست خالی، انقلاب، نظام و جنگ را اداره کردیم و بعد از جنگ تحمیلی، نوبت جهاداکبر بود و هوای نفس و از آن طرح هجمه نرم دشمن و تهاجم فرهنگی و به تعبیر حضرت امام خامنه‌ای شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی در مقابل ارزش‌ها و باورهای دینی مردم و دشمن در آن حوزه هم نتوانستند آن طور که می‌خواهند موفق باشند.

مصلح گفت: ما مدیون نظام هستیم و همواره باید نعمت‌های نظام را بر زبان جاری کنیم.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول