اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت چینی بهداشتی چهارمحال و بختیاری:

کارگران بیش از 70 درصد مراحل تولید را برعهده دارند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت تولیدی چینی بهداشتی چهارمحال و بختیاری گفت: کارگران بیش از 70 درصد مراحل تولید در کارخانه‌ها را برعهده دارند.

کارگران بیش از 70 درصد مراحل تولید را برعهده دارند

خسرو بهامیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن در هفته گرامی‌داشت کار و کارگر شایسته است به نقش مهم و والای آن‌ها در عرصه تولید ملی ارج نهاده و از زحمات تلاشگران این عرصه قدردانی کنیم.

وی نقش کارگران در پیشبرد فعالیت‌های مراکز تولیدی را بسیار مهم و حیاتی دانست و افزود: بیش از 70 درصد کار تولید در کارخانه بر عهده کارگران است به گونه‌ای که کارگران به صورت مرتب در تمام ایام هفته کار می‌کنند تا بتواند از این طریق هم امور زندگی خود را تامین کنند و هم از سوی دیگر در رشد و آبادانی کشور نقش مهمی ایفا کنند.

بهامیری کمبود منابع مالی را از مهمترین مشکلات مراکز تولیدی برشمرد و تصریح کرد: با توجه به فعالیت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی کارگران به دلیل مشکلات مالی نمی‌توان به خوبی و به طور کامل از زحمات تلاشگران این عرصه قدردانی کرده و برای خانواده‌ آن‌ها تسهیلات و خدمات رفاهی فراهم کرد.

مدیرعامل شرکت تولیدی چینی بهداشتی چهارمحال و بختیاری در ادامه به روند فعالیت‌های شرکت تولیدی چینی بهداشتی اشاره کرد و گفت: این شرکت در سال 82 تنها با 20 کارگر فعالیت خود را آغاز کرد در حالی که هم‌اکنون 60 کارگر در این شرکت در حال فعالیت هستند که  اکثرا متاهل بوده و حدود هشت ساعت در روز کار می‌کنند.

بهامیری با بیان اینکه صادرات این شرکت در سال گذشته افزون بر 500 هزار دلار بوده است، گفت: این میزان صادرات بیشتر به کشور عراق بوده به گونه‌ای که ما در سال 90 بیشترین صادرات را از آن خود کرده‌ایم.

وی با اشاره به تاثیرات هدفمندسازی یارانه‌ها بر صنعت کشور، اظهار داشت: بعد از هدفمندسازی یارانه‌ها تحت تاثیر افزایش قیمت حاملان انرژی در فشار قرار گرفتیم ولی با استفاده از بهره‌گیری از نیروی کارآمد و ابتکار عمل توانستیم بر مشکلات چیره شویم و پایدار بمانیم.

مدیرعامل شرکت تولیدی چینی بهداشتی چهارمحال و بختیاری، کاهش مصرف انرژی را از مهمترین راهکارهای غلبه بر مشکلات ناشی از هدفمندسازی یارانه‌ها عنوان کرد و افزود: با صرفه‌جویی در مصرف انرژی و به کارگیری راهکارهایی که در کاهش مصرف انرژی نقش مهمی داشتند توانستیم هزینه‌های تولید خود را تا اندازه بسیار زیادی کاهش دهیم.

بهامیری، دو طبقه کردن کوره‌ها به جای کوره‌های جداگانه را از مهمترین راهکارهای کاهش مصرف انرژی دانست و گفت: با این روش‌ها به جای دو بار پخت می‌توانیم تنها در یک زمان این کار را انجام دهیم و همچنین با استفاده از مواد داخلی به جای مواد خارجی در کاهش هزینه‌های تولید گام مهمی برداریم.

وی در ادامه افزود: با وجود مشکلات فراوان خوشبختانه هیچگونه تعدیل نیرو نداشته و اکثر کارگران از حقوق و مزایای خود راضی‌اند.

بهامیری افزایش تنوع در تولید را از مهمترین برنامه‌های این شرکت در سال جاری عنوان کرد و گفت: افزایش تنوع در کار تولید و راه‌اندازی خط تولیدی و صادرکردن کالاها به استان‌های مختلف کشور از جمله خراسان، تبریز، تهران، اصفهان و بوشهر از مهمترین برنامه‌های این شرکت در سال جاری است.

وی خاطرنشان کرد: کمک‌های دولت از طریق بسته‌های حمایتی می‌تواند به ما در امر ارتقای کمی و کیفی تولیدات کمک بزرگی کند.

انتهای پیام/ خ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول