اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جهرم:

آموزش و پرورش در تحکیم بنیان خانواده‌ها می‌تواند اثرگذار باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار جهرم گفت: آموزش و پرورش می‌تواند به عنوان یک بستر برای آموزش خانواده تلاش کرده و با برگزاری برنامه‌های آموزشی زمینه‌ساز تحکیم بنیان خانواده باشد.

آموزش و پرورش در تحکیم بنیان خانواده‌ها می‌تواند اثرگذار باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، داود ملکوتی بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه فرهنگی امور بانوان جهرم که با عنوان برنامه‌ریزی برای اجرای «طرح رحمت» برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مسائل مهم و اساسی خانواده بحث عفاف و حجاب و صیانت از نهاد مقدس خانواده است و امروزه شاهد آن هستیم که تبلیغات بیگانه علیه ارزش‌های خانواده بسیار بوده و در تلاش هستند تا ارزش‌هایی که پایه و اساس اعتقاد خانواده‌ها محسوب می‌شود را زیر سئوال برده و بسیاری از کارهای خلاف را بین آن‌ها رواج دهند.

فرماندار جهرم با بیان اینکه با برگزاری دوره‌های آموزش خانواده می‌توان خانواده‌ها را در مقابله با این توطئه‌ها یاری کرد، افزود: اداره آموزش و پرورش می‌تواند به عنوان یک بستر برای آموزش خانواده تلاش کرده و با برگزاری برنامه‌های آموزشی در قالب انجمن اولیا و مربیان زمینه‌ساز تحکیم بنیان خانواده باشد.

ملکوتی با بررسی نگاه فرهنگی جامعه ابراز داشت: برپایی جلسات مذهبی و اعتقادی برای این امر بسیار موثر است و باید این جلسات به روز شود تا بتواند اثربخشی بیشتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه حضور حوزه علمیه در شهرستان جهرم برای برگزاری برنامه‌های اعتقادی و روان‌شناختی خانواده‌ها بسیار ارزشمند و مثمرثمر است، اذعان داشت: باید از این ظرفیت در راستای حل مشکلات خانواده‌ها استفاده کرد و لازم است دیگر نهادهای متولی نیز برای حل مسائل و مشکلات خانواده‌ها تلاش کرده و از امکانات موجود در این زمینه استفاده کنند.

انتهای پیام/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول