اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

باید بر اجرای طرح تحول آموزش و پرورش نظارت کرد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: باید بر اجرای طرح تحول آموزش و پرورش برنامه‌ریزی و نظارت کرد.

باید بر اجرای طرح تحول آموزش و پرورش نظارت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ابوطالب شفقت ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش خراسان شمالی اظهار داشت: اجرای این طرح که از سوی آموزش و پرورش آغاز شده در صورت اجرای صحیح، ثمرات فراوانی را برای این نظام خواهد داشت.

وی تصریح کرد: طرح تحول آموزش و پرورش در دولت دهم کلید خورده و سبب رشد و توسعه بنیان‌های آموزشی می‌شود.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی در بخش دیگری با اشاره به در پیش بودن هفته معلم از معلمان به مثابه پیامبران یاد کرد که برای رسیدن به خدا معابر را باز می‌کند.

وی یادآور شد: قطعاً اگر فردی لذت معلمی را چشیده باشد آن را با هیچ چیز عوض نخواهد کرد.

شفقت با ضروری خواندن کسب نظرات برای ارتقای آموزش و پرورش در نشست‌های شورا تصریح کرد: شورای آموزش و پرورش باید نظرات اندیشمندان، صاحب‌نظران، اساتید دانشگاه‌ها و دانشجویان را دریافت کرده و آنها را در جهت ارتقای تعلیم و تربیت استان و برطرف شدن آسیب‌ها به کار بندد.

وی شأن و جایگاه شورای آموزش و پرورش را هم مورد اشاره قرار داد و گفت: حداقل 60 درصد از جلسات شورا باید به ارائه خلاقیت‌ها و نوآوری‌های اعضا و تفکر در جهت ارتقای توانمندی‌های آموزش و پرورش استان اختصاص یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی هم در این نشست برنامه‌های مختلف فرهنگی،‌ تجلیل از معلمان نمونه، برگزاری یادواره‌های شهدای فرهنگی را برشمرد و گفت:‌ این برنامه‌ها با شرکت مسئولان وزارت آموزش و پرورش و استان برگزار خواهد شد.

محمد وحیدی همچنین با اشاره به نام‌گذاری امسال به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تصریح کرد: دانش‌آموزان از مهم‌ترین سرمایه‌های کشور هستند که با حمایت همه دستگاه‌ها باید در جهت سازندگی و توسعه کشور رشد یابند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول