اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان زنجان:

اولویت پلیس، تأمین امنیت فضای کسب و کار است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: تأمین امنیت فضای کسب و کار به منظور حمایت از کار و سرمایه ایرانی اولویت کاری پلیس استان در سال جاری است.

اولویت پلیس، تأمین امنیت فضای کسب و کار است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان زنجان، یحیی شرفی گزارشی از اقدامات نیروی انتظامی استان زنجان در سال 90 ارائه کرد.

وی اظهار داشت: با بکارگیری از تمامی توان و ظرفیت‌های پلیس و همکاری مردم و مسئولان موفق شدیم در سال 90 تهدیدات را به فرصت تبدیل و در این رهگذر نسبت به توسعه و نگه‌داشت سرمایه‌های انسانی که مهم‌ترین پشتوانه پلیس ماست، اهتمام ورزیم.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به موفقیت‌های پلیس در سال گذشته گفت: کسب رتبه‌های برتر توسط پلیس در استان نشان از توانمندی نیروی انتظامی استان و مشارکت و همکاری اقشار مختلف مردم در تأمین نظم و امنیت مطلوب دارد.

وی سال 90 را سال موفقیت پلیس زنجان ارزیابی و تداوم این موفقیت‌ها را گسترش هر چه بیش‌تر مشارکت مردم و مسئولان با پلیس دانست.

شرفی با اشاره به نام‌گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری، مهم‌ترین اولویت پلیس در سال جاری را جلب رضایت مردم با اجرای طرح‌های مختلف خواند و گفت: تأمین امنیت فضای کسب و کار به منظور حمایت از کار و سرمایه ایرانی، برخورد جدی با قاچاق کالا، مبارزه با مظاهر علنی جرم، کشف علمی جرایم، توسعه فناوری در پلیس‌های تخصصی، ‌بهینه‌سازی انضباط ترافیکی، استفاده از ظرفیت‌های مذهبی، فرهنگی و سرمایه‌های اجتماعی استان، برای تأمین امنیت پایدار را از دیگر اولویت‌های پلیس در سال جاری دانست.

وی افزود: مبارزه با عاملان تهیه و توزیع مشروبات الکلی و مواد مخدر، پیش‌بینی و پیش‌گیری از انواع جرایم، اهتمام جدی در کشف جرایم، فرهنگ‌سازی، افزایش مشارکت عمومی، نهادینه کردن رفتار قانونی، جلب اعتماد عمومی و رضایت حداکثری مردم از دیگر برنامه‌های کاری در سال جاری است.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول