اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده هنگ مرزی میرجاوه:

امنیت مرز مرهون همکاری مرزنشینان و مرزبانان است

خبرگزاری فارس: فرمانده هنگ مرزی میرجاوه گفت: برقراری امنیت داخلی مستلزم برقراری امنیت پایدار در مرزهاست و امنیت امروز مرزها، مرهون همکاری مرزنشینان و مرزبانان ایران اسلامی است.

امنیت مرز مرهون همکاری مرزنشینان و مرزبانان است
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، محمود امیری در نشست تعامل با مرزنشینان که با حضور جمعی از سران طوایف، ریش سفیدان و معتمدان حوزه استحفاظی هنگ میرجاوه برگزار شد، اظهار داشت: مرزنشینان و مرزبانان دو عنصر تأثیرگذار در برقرارى امنیت مرزها هستند بدین ترتیب، ایجاد امنیت و حفاظت از مرزها با مشارکت این دو قشر رقم مى‌خورد.
وی در مورد قاچاق که یکی از عوامل اصلی اختلال در امنیت مرزهاست نیز گفت: قاچاق مواد مخدر، سوخت و کالا به داخل و خارج کشور، امنیت اجتماعى، اقتصادی و فرهنگى کشور را مختل می‌کند و این مشکل با مشارکت شما مرزنشینان قابل کنترل است.
فرمانده هنگ مرزی میرجاوه ادامه داد: در طول تاریخ، مرزنشینان با دفاع از آب و خاک ایران اسلامی نشان دادند که افتخار ملت هستند و شهادت بسیاری از این دلیرمردان گواه بر این مدعاست.
امیری افزود: باید یاد و خاطره شهدای مرز را که در راه مبارزه با سوداگران مرگ و حفظ امنیت جامعه جان خودشان را نثار کردند زنده نگه داشت.
وی بیان داشت: اقتدار و برخورد قاطع در برابر قانون شکنان و متجاوزان به حقوق عمومی و عطوفت و رأفت اسلامی در برابر آحاد مختلف مرزنشینان از وظایف مرزبانان است و پشتیبانی و اعتماد شما به خادمان خود، آنها را در اجرای اهدافشان یاری می‌کند.
فرمانده هنگ مرزی میرجاوه بیان کرد: عزت نفس، دقت و مراقبت در انجام وظایف، ایجاد امنیت یکسان برای تمام مردم بدون توجه به قومیت، جنس و مذهب سرلوحه مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه است.
ریش سفید منطقه مرزی ریگ ملک در ادامه این نشست طی سخنانی با تشکر از تلاش‌های شبانه‌روزی مأموران مرزبانی عنوان کرد: با اقتدار و ثباتی که فرماندهی مرزبانی در مرزهای پهناور این استان دارد، امنیت به عنوان یکی از زیر ساخت‌های ایجاد عدالت اجتماعی، برای مردم منطقه به ارمغان آورده شده و مرزبانان باید در راستای تأمین امنیت مرزها بیش از بیش تلاش کنند.
وی افزود: بدین ترتیب سعی ما بر این است همکاری و تعامل با شما مرزبانان را به یک فرهنگ عمومی تبدیل کنیم.
همچنین یکی دیگر از سران طوایف در این نشست گفت: بدون شک، امنیت امروز در مرزهای استان مدیون فداکاری‌ها و تلاش‌های شما مرزبانان است و ما مرزنشینان به این امر واقفیم که همکاری ما با شما در افزایش امنیت و آبادانی مرزها و ارائه خدمات بهتر بسیار نقش آفرین است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول