اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

مبارزه با قاچاق کالا از اولویت پلیس اصفهان در سال 91 است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان اصفهان از اولویت برنامه‌های سال 91 پلیس اصفهان را در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب و مبارزه با قاچاق کالا عنوان کرد.

مبارزه با قاچاق کالا از اولویت پلیس اصفهان در سال 91 است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار حسن کرمی ظهر امروز در نخستین نشست خبری خود با اشاره به اینکه نیروی انتظامی استان اصفهان در سال 90، سعی در افزایش احساس امنیت در بین آحاد مردم دارد، اظهار داشت: پلیس در همین راستا در سال جدید به دنبال انعکاس دیدگاه‌های مردم، همکاری مستمر با رسانه‌ها و اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع است که البته با همکاری مردم و توانمندی پلیس و ایجاد تغییر نگرش در موضوعات فرهنگی و فناوری جدید پلیس محقق می‌شود.

وی با تشریح گزارشی از کشفیات و گزارش‌های پلیس اصفهان در سال گذشته افزود: پلیس اصفهان هم‌چون سال گذشته با قدرت در مبارزه با مصادیق جنگ نرم که مواد مخدر، بی‌بند و باری، مشروبات الکلی و افزایش جرم و جنایت است برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان نمونه‌ای از امنیت و آرامش را در انتخابات اخیر اصفهان دانست و گفت: کوچک‌ترین نزاع را در برخورد با انتخابات نمایندگان نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نداشتیم.

وی رفتار مردم در چهارشنبه آخر سال را رفتاری قابل قبول دانست و ادامه داد: در چهارشنبه آخر سال اصفهان شب بدون ترس و نگرانی را گذراند که این امر نشانه رشد فرهنگی و اخلاق‌مداری مردم اصفهان است.

کرمی هم‌چنین به آمار گزارشات ارائه شده از سوی نظرسنجی‌های مردمی از 197 و 110 پرداخت و گفت: در سال گذشته احساس امنیت 67 درصد بوده که در مقایسه بال 89 که 62 بوده است، احساس افزایش امنیت 5 درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: احساس رضایت مردمی از پلیس 19 درصد افزایش و عدم رضایت از عملکرد پلیس اصفهان در سال گذشته 52 درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تأکید کرد: در سال گذشته برخورد پلیس با برخی از موضوعاتی که در گذشته موجب ناامنی بین مردم قلمداد شده بود برخورد اجتماعی داشته و توانست برخی از رفتارهایی هم‌چون قمه‌زنی را کنترل کند.

* سال گذشته 76 درصد تجمع‌ها در سطح شهر کاهش داشته است

وی در بخشی از صحبت‌های خود به کاهش 12 درصدی تصادفات در درون شهری و برون شهری اصفهان اشاره کرد و افزود: با توجه به افزایش سفرهای نوروزی اما در نوروز امسال کاهش تصادفات منجر به فوت داشتیم.

کرمی از افزایش کشفیات 24 درصدی سرقت و نیز کاهش 27 درصدی مفاسد اجتماعی در اصفهان خبر داد و گفت: در سال گذشته پلیس اصفهان با افزایش گشت‌های خود جلوی پرونده‌سازی بسیاری از موارد اجتماعی را که در گذشته صورت می‌گرفت، کاهش داد.

وی به ارائه گزارشی از نحوه ایجاد امنیت در مواجه با تجمع‌های مختلف پرداخت و بیان داشت: در سال گذشته تجمع دانشجویی فقط یک مورد در دانشگاه دولت‌آباد اصفهان گزارش شد و این در حالی است که در سال‌های پیش تجمع‌های دانشجویی بیش از این بود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به کاهش 76 درصدی تجمع‌های ادامه داد: تجمع‌های غیرمجاز کارگری 52 درصد، تجمع‌های صنفی 95 درصد کاهش داشته است.

وی در ادامه صحبت‌های خود به شعار امسال اشاره کرد و گفت: در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب در حمایت از تولید داخلی نیروی انتظامی مبارزه با قاچاق کالا را در حمایت از توسعه تولید داخلی و سرمایه داخلی و حمایت از کار دانست.

کرمی افزود: پلیس اصفهان در حالی که رضایت حداکثری مردم را از عملکرد پلیس دنبال می‌کند، اما خود با کیفی‌سازی اخلاق و رفتار کارکنان به برگزاری کارگاه‌های آموزشی می‌پردازد.

وی بیان داشت: سال گذشته ستاد مبارزه با قاچاق مواد مخدر 19 تن مواد مخدر را کشف و در این راستا با توزیع‌کنندگان و پاتوق‌های تجمع سال جاری برخورد جدی می‌شود.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول