اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان:

برقراری امنیت نیازمند همکاری تمام نهادهاست

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: همکاری تمام نهادها و سازمان‌ها در برقراری امنیت تاثیرگذار است.

برقراری امنیت نیازمند همکاری تمام نهادهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مجید مرآت عصر امروز در جلسه هماهنگی پلیس گیلان با اداره‌ها و سازمان‌های امدادی، فرهنگی ویژه نوروز با تشریح اهداف و برنامه‌های پلیس در راستای انجام کارهای فرهنگی و اجتماعی ویژه آخر سال و تعطیلات نوروز، امنیت را یک تولید اجتماعی عنوان کرد.

وی اظهار داشت: برقراری امنیت مستلزم همکاری تمام نهادها و سازمان‌ها بوده و نقش خانواده‌ها و مدارس در تولید آن و ارتقای سطح امنیت اجتماعی و پیشگیری از ناامنی‌های اجتماعی بسیار تعیین کننده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان افزود: امروزه پلیس با اتخاذ رویکرد جامعه محوری به دنبال بهره‌گیری بهینه از ظرفیت‌های موجود برای تقویت احساس امنیت عینی و ذهنی در جامعه است.

وی همکاری با حافظان نظم و امنیت و رعایت توصیه‌های پلیسی در سال جدید را مهم دانست.

مرآت اذعان کرد: پلیس به عنوان ناظر اجتماعی و حافظ امنیت از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند و در این راستا نیازمند مشارکت همگانی است.

وی شعار امسال پلیس را (بهار من، آرامش و رضایت تو) عنوان کرد و افزود: نیروی انتظامی با سرلوحه قرار دادن این شعار با انجام اقدام‌های فرهنگی و چاپی نظیر بنر، بروشور و ... در راستای کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی تلاش می‌کند.

فرمانده انتظامی رشت نیز در این جلسه به کشف مقداری چک‌ پول اشاره کرد و اظهار داشت: گروه‌های عملیاتی پلیس این فرماندهی در حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی پراید مشکی مشکوک شده و با رعایت نکات ایمنی خودروی مذکور را متوقف کردند.

محمدحسین واثق کارگرنیا افزود: گروه‌های عملیاتی در بازرسی از این خودرو مذکور تعداد 3 عدد چک پول 50 هزار تومانی و یک عدد اسکناس 10 هزار تومانی جعلی، یک عدد عابر بانک صادرات متعلق به شخصی به نام وحیده را کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه در این راستا دو نفر به نام‌های مهیار و باقر دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

این مسئول از شهروندان رشت خواست در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری یا اشخاص مشکوک مراتب را در اسرع وقت به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول