اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دادگستری خوزستان:

اجرای عدالت و امنیت نیازمند همکاری همه دستگاه‌هاست

خبرگزاری فارس: معاون قضایی رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: اجرای صحیح عدالت و امنیت، کار سنگینی است که به همکاری همه دستگاه‌ها برای تحقق این دو مقوله نیاز است.

اجرای عدالت و امنیت نیازمند همکاری همه دستگاه‌هاست
به گزارش خبرگزاری فارس از شمال خوزستان، ناصر زائری عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید دادگستری رامشیر، گفت: اگر در اجرای عدالت سستی شود، ناهنجاری در جامعه حکمفرما می‌شود.
وی با اشاره به نقش مهم قوه قضاییه در اجرای صحیح عدالت در جامعه، اظهار داشت: نقش قوه قضاییه و قاضی در تحکیم مبانی دینی، ایجاد امنیت و ایجاد امیدواری، یک نقش روشن و بی‌بدیل است و پایه همه خوبی‌ها در عدالت جویی دستگاه قضایی است.
زائری با بیان اینکه اگر در اجرای عدالت و امنیت سستی شود، ناهنجاری‌ها و بی‌نظمی در جامعه حاکم خواهد شد، گفت: اجرای صحیح عدالت و امنیت، کار سنگینی است که نیاز به همکاری همه دستگاه‌ها برای تحقق این دو مقوله دارد.
رئیس شورای حل اختلاف خوزستان افزود: مردم باید اطمینان داشته باشند، قوه قضاییه برای دفاع از حقوق آن‌ها جایگاهی است که با قاطعیت با مخلان امنیت برخورد و اشد مجازات را برای متخلفان اعمال می‌کند.
زائری گفت: مردم اطمینان داشته باشند که دستگاه قضایی قاطعانه در برابر مجرمان و عوامل سوءاستفاده‌های اخیر از بیت‌المال، ایستاده است و در راه تحقق حقوق بیت المال، کوتاهی نخواهد کرد.
معاون قضایی رئیس کل دادگستری خوزستان با اشاره به نزدیک بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، خاطر نشان کرد: باید همه باهم برای برگزاری یک انتخابات پرشور، آزاد، سالم و بدون دغدغه تلاش کنیم و دادگستری خوزستان با تعامل با سایر دستگاه‌های ذی‌ربط، در ایجاد امنیت و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی گام موثری خواهد برداشت.
در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین موسی سلمان‌پور امام جمعه رامشیر در سخنانی اظهار داشت: ریشه تمامی جرایم، فقر فرهنگی است و برای ریشه کن کردن جرائم و تخلفات، نیاز به جهاد فرهنگی، دینی و مذهبی است.
در ادامه این مراسم، مجید کامیاب معاون جدید دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان اهواز و رئیس سابق دادگستری رامشیر، با ارائه گزارشی از این دادگستری طی دوران فعالیت خود، گفت: به لطف خداوند توانستیم در شهرستان رامشیر، آمار پرونده‌ها را از یکهزار و ۲۰۰ فقره به ۴۰۰ پرونده کاهش دهیم.
همچنین فتح الهت نعمتی رئیس جدید دادگستری رامشیر عنوان کرد: وظیفه اصلی قوه قضاییه مبارزه با اخلال گران نظم و امنیت در جامعه است و نقش دستگاه قضایی، اجرای صحیح و مستقیم عدالت است و مردم باید در اجرای عدالت و ایجاد امنیت نقش اساسی داشته باشند.
در پایان این مراسم از زحمات مجید کامیاب رئیس سابق دادگستری رامشیر قدردانی و فتح‌الهی نعمتی به عنوان رئیس جدید این شهرستان معرفی شد.
همچنین طی حکمی از سوی رئیس قوه قضاییه، مجید کامیاب به عنوان معاون جدید دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان اهواز معرفی شد.
انتهای پیام/ص10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول