اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

نخستین نمایشگاه مشاغل کسب و کار خانگی سراب افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با ایام‌الله دهه فجر در مراسمی با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی، فرماندار و مدیران شهرستان سراب و بخش مهربان نخستین نمایشگاه مشاغل کسب و کار خانگی شهرستان سراب افتتاح شد.

نخستین نمایشگاه مشاغل کسب و کار خانگی سراب افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان همزمان با ایام‌الله دهه فجر و در مراسمی با حضور یونس فاتح مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی، فرماندار و امام جمعه سراب نخستین نمایشگاه مشاغل کسب و کار خانگی شهرستان سراب، صبح امروز در سالن ورزشی دبیرستان امام‌ خمینی (ره) افتتاح شد.

در این نمایشگاه که به مدت 9 روز دایر خواهد بود، تولیدات هنرمندان شهرستان سراب در زمینه مشاغل خانگی، صنایع دستی و فرش دستباف به دید عموم گذاشته شده است.

همچنین در این نمایشگاه هنرمندان شهرستان سراب در زمینه نقاشی و خطاطی هنر خود را به نمایش گذاشته‌اند.

این نمایشگاه به همت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سراب و با همکاری و مشارکت ادارات بازرگانی، فنی و حرفه‌ای، کمیته امداد امام (ره)، بهزیستی، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و اتحادیه فرش دستباف سراب و مهربان و شرکت‌های تعاونی فرش دستباف روستایی سراب، مهربان و شربیان با حمایت فرماندار شهرستان سراب برپا شده است.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول