اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

روحیه کار جمعی در جامعه وجود ندارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه زنجان گفت: متأسفانه در جامعه کنونی در بین افراد جامعه روحیه کار جمعی وجود ندارد و هر کس تمایل به کار به صورت انفرادی دارد.

روحیه کار جمعی در جامعه وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی پیش از ظهر امروز در جمع کارگران زنجانی اظهار کرد: یکی از مواردی که موجب رفع مشکل بیکاری در جوامع می‌شود، توسعه و افزایش فعالیت تعاونی‌ها است.

وی با اشاره به وضعیت کنونی جامعه اضافه کرد: در حال حاضر مشکل بیکاری به عنوان یک معضل جدی در جامعه مطرح است.

امام جمعه زنجان تصریح کرد: حتی اگر یک فرد بیکار در جامعه وجود داشته باشد، مدیریت اقتصادی خانواده به هم می‌ریزد.

وی در ادامه با اشاره به نقش تعاونی‌ها در برطرف کردن مشکل بیکاری اضافه کرد: تعاون‌ و کار گروهی موجب حل مشکل تعداد زیادی از افراد بیکار می‌شود، در صورتی که در شغل انفرادی این امر وجود ندارد.

خاتمی اذعان داشت: متأسفانه در جامعه کنونی در بین افراد جامعه روحیه کار جمعی وجود نداشته و هر کس تمایل به کار به صورت انفرادی دارد.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر بسیاری از افراد جامعه حاضر هستند به صورت انفرادی از صبح تا شب کار کنند، ولی در یک جمع به صورت گروهی کار نکنند.

امام جمعه زنجان در ادامه با اشاره به وضعیت موجود در تعاونی‌ها اضافه کرد: در حال حاضر نامی بیش از تعاونی‌ها باقی نمانده است.

وی با اشاره به آمار ارائه شده در زمینه فعالیت تعاونی‌ها در استان زنجان افزود: متأسفانه در حال حاضر فقط آمار تعاونی‌ها بالا است در صورتی که اگر این تعداد تعاونی در استان زنجان فعال است، باید مشکل بیکاری در استان برطرف می‌شد.

خاتمی هم‌چنین با اشاره به آموزش کار و کارگران در زمینه کار در جمع اضافه کرد: آموزش کارگران در زمینه تعاونی موجب بهتر شدن فعالیت تعاونی‌ها می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت پیش آمده در زمینه ادغام دو وزارتخانه کار و تعاون اظهار کرد: قطعاً ادغام وزارتخانه‌ها موجب به وجود آمدن مشکلاتی می‌شود که باید در این زمینه مدیریت لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/غ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول