اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور آب و فاضلاب سربیشه خبر داد

اجرای عملیات آبرسانی به تعاونی‌های مسکن مهر سربیشه

خبرگزاری فارس: مدیر امور آب و فاضلاب سربیشه عملیات آبرسانی به تعاونی‌های مسکن مهر سربیشه بدون هیچ‌گونه مشکلی صورت گرفت.

اجرای عملیات آبرسانی به تعاونی‌های مسکن مهر سربیشه

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب شهری خراسان‌جنوبی، علی خیردوست اظهار داشت: اتصال خطوط اصلی مسکن مهر به خروجی مخزن 2 هزار و 600 مترمکعبی با کمترین مشکل در شرایط آب و هوایی نامطلوب انجام شد.

وی افزود: در این عملیات که خط لوله آزبست 150 میلی‌متری مسکن مهر به خط اصلی 300 میلی‌متری تأمین آب و خروجی مخزن 2 هزار و 600 مترمکعبی اتصال پیدا کرد تعداد 12 قطعه اتصالات و شیر فلکه در دو منطقه مجزا به صورت همزمان نصب شد.

مدیر امور آب و فاضلاب سربیشه تأکید کرد: با انجام این عملیات، امکان تأمین آب بیش از 800 واحد مسکونی تعاونی‌های مسکن مهر سربیشه فراهم شد.

 

*9 کیلومتر شبکه خطوط اصلی و فرعی تعهد سال 91 سربیشه

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان‌جنوبی نیز گفت: تعهدات اجرایی سال 91 در سربیشه 9 کیلومتر شبکه خطوط اصلی و فرعی و یک کیلومتر خط انتقال است.

مهدی هاشمی‌مقدم افزود: طی نشستی با مشاوران و پیمانکاران پروژه فاضلاب سربیشه، در مورد راهکارهای رفع موانع و مشکلات اجرای کار رایزنی شد.

وی در مورد اعتبارات مورد نیاز پروژه فاضلاب سربیشه گفت: اعتبار این طرح با نام ایجاد تأسیسات فاضلاب شهر سربیشه مبلغ 12 میلیون و 154 هزار ریال است که از این میزان حدود 15 درصد اختصاص مصوب شده است.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان‌جنوبی اظهار امیدواری کرد: با وجود دو پیمانکار مجری، یکی در بخش خط انتقال و دیگری در توسعه خطوط فرعی و اصلی شهر به علاوه برنامه‌ریزی‌های لازم، شاهد تحقق هرچه سریع‌تر شبکه فاضلاب و دفع بهداشتی آن خواهیم بود.

هاشمی‌مقدم خاطرنشان کرد: پیش‌بینی پروژه‌ای با حدود 10 کیلومتر شبکه اصلی و فرعی برای طرح در فراخوان ارزیابی پیمانکاران در حال انجام است که در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به نشستی که به منظور رفع مشکلات صورت گرفته بود، گفت: در این جلسه مقرر شد، مشاوران ضمن حمایت بیشتر از ناظریان پروژه‌ها و آموزش لازم به آنها، کنترل بیشتری برروی پروژه‌های در دست اقدام داشته و تعهدات اجرایی و مالی را در نظر داشته باشند.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول