اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری خبر داد

تشکیل 100 تعاونی کشاورزی مهر در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه ‌اجتماعی چهارمحال و بختیاری از تشکیل 100 تعاونی کشاورزی مهر در این استان خبر داد.

تشکیل 100 تعاونی کشاورزی مهر در چهارمحال و بختیاری

داود شیوندی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اعلام این خبر اظهار داشت: این تعداد تعاونی تا پایان اردیبهشت ‌ماه جاری تشکیل می‌شود.

وی افزود: هدف از تشکیل این تعداد تعاونی کار زنجیره‌ای در راستای سرعت بخشیدن به سیاست‌های دولت خصوصا سیاست طرح توسعه کشاورزی است.

شیوندی با اشاره به شرکت‌های تعاونی خانواده خاطرنشان کرد: ما برای تشکیل این شرکت‌های تعاونی مشکلی نداریم به شرط اینکه سرپرستان این خانواده‌ها بیکار باشند یا اینکه افراد فارغ‌التحصیل بیکار در این خانواده‌ها وجود داشته باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه ‌اجتماعی ضمن تاکید بر اینکه اجرای طرح توسعه کشاورزی نقش بسزایی در ایجاد اشتغال دارد، گفت: این طرح می‌تواند زمینه‌ساز اشتغال پایدار را در سطح استان فراهم کند.

وی با بیان اینکه طرح توسعه کشاورزی باید به مانند مسکن مهر طرحی جامع و کلان محسوب شود، گفت: دولت نیز در این طرح همگام با جامعه کشاورزان خدمت‌رسانی می‌کند.

* شرایط برای رشد در بخش کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری فراهم است

شیوندی تاکید کرد: شرایط برای رشد در بخش کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری فراهم شده است که باید همه با هم بتوانیم نهایت استفاده را از استعدادهای بخش کشاورزی این استان برده تا بتوانیم مسیر رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده خودمان را بیش از پیش هموار کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه ‌اجتماعی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: توسعه بخش کشاورزی گام بلندی در راستای شکوفایی اقتصاد ملی است و رونق اقتصادی خوبی در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به نامگذاری سال 91 توسط رهبر معظم انقلاب با عنوان "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" اظهار داشت: اجرای طرح توسعه کشاورزی می‌تواند فرصت مناسبی برای به فعلیت رساندن ظرفیت‌های بخش کشاورزی در استان چهارمحال و بختیاری همسو با این شعار باشد.

وی استان چهارمحال و بختیاری را سرشار از استعداد و ظرفیت معرفی کرد و افزود: سرآمد این ظرفیت‌ها در بخش کشاورزی استان به خوبی قابل مشاهده است.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول