اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تعاون روستایی استان قزوین:

دادن وام بدون بهره از اولویت‌های تشکل‌های تعاون روستایی است

خبرگزاری فارس: مدیر تعاون روستایی استان قزوین گفت: دادن وام بدون بهره از اولویت‌های امسال تشکل‌های تعاون روستایی است.

دادن وام بدون بهره از اولویت‌های تشکل‌های تعاون روستایی است

ناطق معین‌الدین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه در صدد هستیم با همکاری دفتر مرکزی و بانک کشاورزی تسهیلات وام بانکی را در اختیار کشاورزان قرار دهیم، اظهار کرد: با این اقدام می‌توان گامی بلند در حل مشکلات این قشر زحمت‌کش برداریم.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی خوراک کارخانجات دام و طیور و ذرت خشک‌کنی از دیگر اقدامات این تعاونی در سال جاری است، افزود: با تلاش جهادکشاورزی و اتحادیه تعاونی‌های روستایی‌ها مجهز به سردخانه در استان قزوین می‌شویم.

معین‌الدین با بیان اینکه اولویت‌های کاری امسال تعاونی روستایی خرید توافقی محصولات کشاورزی است، تصریح کرد: اگر چه خرید توافقی باید خیلی زودتر ازاین‌ها صورت می‌گرفت و در سال‌های قبل بیش‌تر خریدها به صورت تضمینی انجام شده است.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین با بیان اینکه امسال با همکاری استانداری و دیگر مسئولان اتحادیه تعاون‌های روستایی تلاش خود را برای خرید محصولات توافقی به کار می‌بندیم، یادآور شد: با این اقدام محصولات کشاورزی با بهترین کیفیت در غرفه‌های کشاورزی به دست مردم می‌رسد.

وی با بیان اینکه در بخش کشاورزی دو نوع اشتغال دائمی و فصلی وجود دارد، خاطر نشان کرد: در اشتغال دائمی یکصد و پنجاه نفر مشغول به کار شده‌اند که این آمار در بخش فصلی به مراتب بیش‌تر شده است.

معین‌الدین با بیان اینکه جمع‌بندی عددی و ارقامی در اشتغال فصلی را نمی توان به طور کامل برشمرد، افزود: خریدار باغ و محصول، حمل و نقل، بارگیری و تخلیه به نوعی خود نقش زیادی در برپایی اشتغال فصلی دارد.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین با اشاره به شصت و یک هزار کشاورز عضو شبکه این تعاونی عنوان کرد: اگر مسئولان استانی اعم از مسئولان تعاونی‌های روستایی، بانک مرکزی، استانداری و بانک کشاورزی ما را در مسیر هموار بودن بخش کشاورزی همراهی کنند به مراتب می‌توان خدمات ارزنده‌تری را به کشاورزان ارائه دهیم.

معین‌الدین با بیان اینکه تلاش می‌کنیم به موقع مایحتاج تعاونی‌ها را فراهم کنیم، گفت: در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام گرفته است، امیدواریم بتوانیم بهترین محصولات خود را با کیفیت بیش‌تر به دست کشاورزان برسانیم.

انتهای پیام/س10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول