اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل‌ تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری خبر داد

افتتاح 200 واحد تعاونی‌های مسکن‌مهر در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل‌ تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از افتتاح 200 واحد مسکن‌مهر شرکت‌های تعاونی در شهرک منظریه شهرکرد در این استان خبر داد.

افتتاح 200 واحد تعاونی‌های مسکن‌مهر در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، داود شیوندی بعدازظهر امروز در نخستین نشست شورای تامین مسکن این استان چهارمحال و بختیاری بعد از ادغام دو اداره‌کل  مسکن و شهرسازی و راه و ترابری در این استان اظهار داشت: از این 200 واحد مسکن‌مهر 60 واحد آن مربوط شرکت تعاونی دانشگاه شهرکرد و دانشگاه آزاد و 24 واحد آن نیز شرکت تعاونی نسیم بختیاری است.

وی افزود: از 200 واحد مسکن‌مهر قابل بهربرداری تا پایان خردادماه جاری 20 واحد هم متعلق به شرکت تعاونی فرهنگیان است.

مدیرکل‌ تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری بادامه داد: واحدهای مسکن مهر شرکت تعاونی سعدی تا پایان خرداد ماه جاری آماده بهره‌برداری نمی‌شود و در همین راستا شرکت تعاونی دانشگاه شهرکرد جایگزین آن شد.

شیوندی تاکید کرد: اکثر شرکت‌های تعاونی بر‌اساس برنامه زمان‌بندی عمل کرده‌اند ولی متاسفانه شرکت‌های خدمات‌رسان از برنامه زمان‎بندی عقب افتاده‎اند که این امر باعث به تعویق افتادن واگذاری خانه‌های مردم شده است.

وی ادامه داد: شرکت‌های تعاونی حداقل 150 واحد دیگر را آماده بهره‌برداری دارند که متاسفانه مشکل خدمات‌رسانی دارند.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح مسکن مهر با هدف در راستای کمک و حمایت از اقشار کم‌درآمد و محروم جامعه است، افزود: ساخت مسکن مهر بالای 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که امیدواریم در پایان تابستان امسال به اتمام برسد و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

شیوندی عنوان کرد: باید با تلاش و حمایت همه دستگاه‌های اجرایی و مسئولان نهادها و سازمان‌های مختلف شهرستان در راستای ارتقای بخش‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و رفاهی استان چهارمحال و بختیاری تلاش کرد.

وی در ادامه بر ضرورت خرید انشعاب‌ها تاکید کرد و افزود: ما در شهرک منظریه 37 شرکت تعاونی را برای خرید انشعاب به بانک عامل معرفی کرده‌ایم و 10 شرکت تعاونی باقیمانده نیز به زودی معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول