اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سازمان تعاون روستایی گلستان:

تعاونی‎های تولید در امر خرید محصولات کشاورزی مشارکت کنند

خبرگزاری فارس: مدیر سازمان تعاون روستایی استان گلستان گفت: تعاونی‎های تولید بر اساس ظرفیت و توانمندی که دارند باید در امر خرید محصولات کشاورزی مشارکت کنند.

تعاونی‎های تولید در امر خرید محصولات کشاورزی مشارکت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدتقی رجایی ظهر امروز در جمع اعضای تعاونی‎های تولید استان گلستان اظهار داشت: با شناسایی پتانسیل‎های پنهان اتحادیه‎ها می‎توان به نقاط مثبت، قوت بخشید و در رفع کاستی‎ها تلاش کرد.

وی با بیان اینکه تعاونی‎های تولید به عنوان بخشی از وظایف اصلی تعاون روستایی محسوب می‎شود اذعان کرد: باید با مشرف بودن به تمامی مسائل، پروژه‎های آبی و خاکی که قابلیت اجرا دارند در حوزه شهرستان‎ها پیگیری کنیم و با استفاده از بخشی از اعتبارات شهرستانی تحولی مناسب در این بخش ایجاد کنیم.

مدیر سازمان تعاون روستایی گلستان در خصوص دریافت تسهیلات یادآور شد: دریافت تسهیلات به توانایی شهرستان‎ها، تعامل با فرمانداران، تعامل با بانک‎ها و بخشی نیز به اتحادیه‎های استان برمی‎گردد که این اعتبارات به صورت متمرکز انجام خواهد گرفت.

رجایی با تاکید بر اینکه مستندسازی اموال در سازمان و شبکه باید تسریع پیدا کند تصریح کرد: توزیع اعتبار و تخصیص آن منوط به ارائه برنامه و پیشنهادات مناسب در این حوزه است.

وی با بیان اینکه 565 هزار هکتار اراضی کشاورزی بدون کشت دوم در استان وجود دارد یادآور شد: برای رسیدن به امنیت غذایی و تولید پایدار باید میزان بهره‎وری و کیفیت تولید را افزایش دهیم.

مدیر سازمان تعاون روستایی گلستان با تاکید بر اینکه تکریم ارباب‎رجوع باید در اولویت قرار داشته باشد خاطر نشان کرد: همه ما باید نظم و انضباط اداری را در اداره حاکم کنیم تا زمانی که ارباب‎رجوع به سازمان، اتحادیه‎ها و یا تشکل‎ها مراجعه می‎کنند سرگردان نشوند.

رجایی اظهار داشت: باید فضای اداره را به گونه‎ای روان و آسان کنیم تا کشاورزان به راحتی مشکلات‎شان را مطرح کنند و باید توجه داشته باشیم که همواره و در هر شرایطی به مردم احترام بگذاریم چرا که این سازمان بدون اعضاء و مردم معنایی ندارد.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول