اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان غربی:

اعضای تعاونی مسکن مهر به تعهداتشان عمل کنند

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: اعضای تعاونی مسکن مهر به تعهداتشان در راستای خانه‌دار شدن عمل کنند.

اعضای تعاونی مسکن مهر به تعهداتشان عمل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سید جواد محمودی ظهر امروز در بازدید از روند اجرای طرح‌های مسکن مهر خوی اظهار داشت: طرح مسکن مهر یکی از طرح‌های اقتصادی دولت در راستای خانه‌دار شدن اقشار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر جامعه است و تاکنون توانسته به عنوان طرحی موفق عمل کند.

وی افزود: این طرح در زمینه ایجاد اشتغال انبوه در کشور نقش مهمی ایفا کرد و بخش تولید را رونق داد و بسیاری از واحدهای تولیدی بخش ساختمانی که تا حدودی با رکود رو به رو بودند با تمام ظرفیت وارد تولید شده و از این طریق برای افراد زیادی زمینه اشتغال فراهم شد.

محمودی با اشاره به ضعف‌های مدیریتی در بخش تعاونی مسکن مهر گفت: از سال گذشته در راستای تقویت و پشتیبانی مدیریت تعاونی‌ها از نظر فنی و حقوقی تلاش‌ها و پیگیری‌های لازم انجام شده است ولی در مورد کسری اعضا تاکنون راهکار مناسبی نتوانسته کارساز باشد.

این مسئول با تاکید بر انجام تعهدات اعضای تعاونی‌های مسکن مهر در راستای خانه‌دار شدن تصریح کرد: انجام تعهدات توسط اعضای تعاونی‌های مسکن ضروری است چرا که بحث آورده اعضا نقدی بوده و قیمت پروژه‌ها نیز مشخص است.

وی با بیان اینکه راهکارهای لازم برای رفع مشکلات اساسی مسکن مهر در استان اندیشیده شده است اضافه کرد: عمده مشکلات تعاونی‌های مسکن مهر مربوط به ضعف مدیریت تعاونی‌ها بوده و بخشی هم مربوط به خود اعضا است که اعضا باید آورده نقدی خود را به تعاونی‌ها بپردازند.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: راهکاری که در این مورد اندیشیده شده این است که باید بتوانیم قراردادهای موجود را به قراردادهای سه‌جانبه تبدیل کنیم تا دست مسکن و شهرسازی در جایگزین کردن اعضا باز باشد و بدون اتکا به منابع مالی آورده اعضا بتواند طرح‌های مسکن مهر را تکمیل کند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول