اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نتیجه ارزشیابی تعاونی‌های روستایی

رتبه نخست به اتحادیه تعاون روستایی همدان اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان گفت: اتحادیه تعاون روستایی استان همدان در طرح ارزشیابی شرکت‌های تعاونی روستایی و کشاورزی رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

رتبه نخست به اتحادیه تعاون روستایی همدان اختصاص یافت

رضا عباسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: اتحادیه تعاون روستایی استان همدان در طرح ارزشیابی شرکت‌های تعاونی روستایی و کشاورزی توانست رتبه نخست را به خود اختصاص دهد.

وی افزود: در طرح ارزشیابی که از آذرماه سال گذشته آغاز شد فعالیت 144 شرکت تعاون روستایی، کشاورزی، زنان و اتحادیه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر تعاون روستایی استان همدان ادامه داد: در این طرح شرکت‌های تعاونی روستایی، کشاورزی و زنان این سازمان طبق فرم‌های مشخص شده نسبت به ارزشیابی از شرکت‌های زیر پوشش اقدام کرد که در نهایت اتحادیه تعاون روستایی با کسب امتیاز بیشتر رتبه نخست را در سطح استان از آن خود کرد.

وی اضافه کرد: در طرح ارزشیابی میزان دارایی‌های جاری و غیر جاری، میزان بدهی، سود یا زیان شرکت و وضعیت پرسنل در شرکت‌های تعاونی روستایی، کشاورزی و زنان مورد بررسی قرار گرفت.

عباسی نظارت بر فعالیت‌های اقتصادی شرکت‌ها را در این طرح در قالب میزان مالکیت اراضی، ماشین‌آلات و... همچنین اجرای طرح‌های مکانیزاسیون واحدهای دامداری، زنبورداری و میزان درآمدزایی شرکت عنوان کرد.

وی یادآور شد: هدف از اجرای این طرح، ایجاد زمینه‌های نظارتی لازم برای تحقق مأموریت و وظایف تعاونی‌های روستایی، کشاورزی، تولید و زنان، شناخت نقاط قوت و ضعف تعاونی‌ها، تشخیص نیازها و اولویت‌بندی آنها، کمک به تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری صحیح و اصولی در تعاونی‌ها، ایجاد زمینه مناسب برای رقابت در تعاونی‌ها، کمک به انتخاب شرکت‌ها و اتحادیه‌های نمونه و الگو و نیز رتبه‌بندی تعاونی‌ها بود.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول