اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

مشکل عمده ما در بحث مسکن، مربوط به تعاونی‌ها است

خبرگزاری فارس: استاندار همدان گفت: مشکل عمده ما در بحث مسکن، مربوط به تعاونی‌ها است که باید در فاصله منطقی چند ماه حل شود.

مشکل عمده ما در بحث مسکن، مربوط به تعاونی‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، کرم‌رضا پیریایی عصر امروز سه‌شنبه، در کارگروه حمل و نقل و مسکن استان همدان ورود وزیر مسکن به همدان را به مثابه ورود یک هیئت دولت به استان خواند و اظهار داشت: مجموعه وزیر مسکن و راه مجموعه‌ای است که متولی و متصدی کارهای عمده و ماندگار در کشور است که حوزه حجیم آن مربوط به "نیکزاد" است.

وی با اشاره به فعالیت منسجم مجموعه راه و ترابری و مسکن استان همدان، خاطرنشان کرد: در سال 90، تعداد 23 هزار واحد برای بهره‌برداری داشتیم که 11 هزار واحد از این تعداد به افتتاح رسید و 13 هزار واحد نیز آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

استاندار همدان ابراز داشت: در استان روالی که برای بحث مسکن داشتیم به این صورت بود که در سفرهای شهرستانی به کرات دنبال اجرایی کردن آن بودیم که این مهم در دوره معاونت عمرانی جدید(خسرو سامری) بیش از گذشته تقویت شده است.

وی با اشاره به مشکلات و مواردی که در افتتاح برخی از پروژه‌ها (مثل اعتراضات مردمی به مسکن مهر) در امروز، ابراز داشت: از همه مدیران و مسئولان در این زمینه می‌خواهیم پیگیری کنند که در این بحث، مورد حل نشده‌ای نداشته باشیم.

پیریایی با مسئولیت دادن به معاون عمرانی استانداری در زمینه پیگیری و بررسی مشکلات و مباحث در بحث مسکن مهر، عنوان کرد: در این راستا انبوه‌سازان و تعاونی‌ها باید به دقت مورد بررسی قرار گیرند چرا که مشکل عمده ما در بحث مسکن، مربوط به تعاونی‌ها است که باید در فاصله منطقی چند ماه حل شود.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به حجم مسئولیت استانداری در زمینه تکالیفی که بر عهده دارد، خطاب به مسئولان متذکر شد: در زمینه مطالبات باید پاسخ‌هایی مورد قبول، شفاف و واضح بیان کنید چرا که در این صورت مشکلات مشخص شده و به سهولت پیگیری خواهند شد.

انتهای پیام/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول