اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عنبرآباد:

راه‌اندازی تعاونی‌های فراگیر کشاورزی ضروری است

خبرگزاری فارس: فرماندار عنبرآباد گفت: راه‌اندازی تعاونی‌های فراگیر کشاورزی و وابسته به آن از ضرورت‌های منطقه است و شهرستان عنبرآباد ظرفیت‌های فراوانی در این زمینه دارد.

راه‌اندازی تعاونی‌های فراگیر کشاورزی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، ولی‌محمد مشایخی ظهر امروز در جلسه هماهنگی تشکیل تعاونی‌های فراگیر ملی در شهرستان عنبرآباد اظهار داشت: راه‌اندازی و ایجاد این تشکل‌های تعاونی موجب اشتغال پایدار می‌شود.

وی افزود: بحث اشتغال جوانان که به عنوان دغدغه اصلی دولت و مسئولان نظام جمهوری اسلامی همواره مطرح بوده است، باید مد نظر قرار گیرد.

مشایخی اشتغال جوانان را موجب افزایش استقلال آنان در زندگی ذکر و تصریح کرد: به همین دلیل باید برنامه‌ریزی مناسبی در راستای ایجاد اشتغال صورت گیرد.

وی راه‌اندازی تعاونی‌های فراگیر کشاورزی و وابسته به آن را از ضرورت‌های منطقه دانست و ابراز داشت: شهرستان عنبرآباد از ظرفیت‌های فراوانی برخوردار است.

مشایخی عنوان کرد: این امر مهم باید به صورت جدی در دستور کار مسئولان مربوطه قرار گیرد تا بتوانیم از وجود تمام این ظرفیت‌ها نهایت استفاده را ببریم.

فرماندار عنبرآباد اشتغال را سنگ زیربنای زندگی هر جامعه خواند و گفت: با راه‌اندازی تعاونی‌های مختلف می‌توان، گام‌های بسیار مؤثری در راستای اشتغال پایدار برداشت تا در تمام مسائل جامعه تأثیر خود را بگذارد.

مشایخی بیان داشت: همه مدیران وظیفه دارند در راستای راه‌اندازی تعاونی‌های فراگیر در شهرستان همکاری لازم را انجام دهند و نقش خود را در ایجاد اشتغال به نحو مطلوب ایفا کنند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول