اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکواش قزوین:

طرح ساخت سالن کرت قزوین به بودجه نیاز دارد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکواش قزوین گفت: برای ساخت سالن کرت اسکواش قزوین به بودجه نیاز داریم.

طرح ساخت سالن کرت قزوین به بودجه نیاز دارد

سید‌جعفر شهاب‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: شهرداری قزوین دو هزار و 400 متر زمین در منطقه پونک شهر قزوین برای ساخت سالن کرت اسکواش در اختیار هیئت اسکواش قزوین قرار داده است.

این مقام ورزشی ادامه داد: در زمان مدیر‌کل سابق اداره ورزش و جوانان قزوین برای ساخت سالن کرت اسکواش قزوین نقشه‌برداری صورت گرفت و این طرح از مرحله مقدماتی عبور کرد.

شهاب‌زاده اضافه کرد: با تغییر مدیر‌کل اداره ورزش و جوانان قزوین این طرح نیمه‌کاره مانده است و هنوز با توجه به مراجعات فراوان به اداره ورزش و جوانان قزوین، تکلیف این طرح مشخص نیست.

رئیس هیئت اسکواش قزوین با اشاره به اینکه هیئت اسکواش قزوین تازه تأسیس است، تصریح کرد: باید مسئولان از هیئت اسکواش قزوین بیش‌تر حمایت کنند چون این هیئت در استان قزوین به تازگی تأسیس شده است.

شهاب‌زاده در ادامه نداشتن سند منگوله‌دار برای زمین هیئت اسکواش قزوین را دلیل عدم اختصاص بودجه از سوی اداره ورزش و جوانان قزوین برای طرح ساخت سالن کرت اسکواش قزوین دانست و افزود: زمین طرح ساخت سالن کرت اسکواش را هیئت اسکواش قزوین از شهرداری تحویل گرفته است، در حالی که اداره ورزش و جوانان قزوین به بخشنامه هیئت دولت اشاره می‌کند که باید سند منگوله‌دار برای ساخت طرح‌های ورزشی وجود داشته باشد.

وی بیان کرد: ولی من با توجه به تجربه‌ای که در بخش اجرائیات دارم در این‌گونه مسائل استثنائاتی وجود دارد که بعضی از مواقع، موقعیت ایجاب می‌کند تا برای تقویت بنیه یک رشته ورزشی، سازمان‌ها از این استثنائات استفاده نمایند.

شهاب‌زاده در خاتمه از نیمه‌کاره ماندن طرح ساخت سالن کرت اسکواش قزوین ابراز ناراحتی کرد و گفت: امیدوارم موفقیت ساخت سالن کرت اسکواش قزوین در دوره مدیریت محمودی، مدیر‌کل حال حاضر اداره ورزش و جوانان قزوین بدست آید.    

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول