اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکواش لرستان:

اسکواش لرستان ششمین استان برتر کشور شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکواش لرستان گفت: اسکواش لرستان در طرح رتبه‌بندی و امتیازدهی به هیئت‌های سراسر کشور، ششمین استان برتر شد.

اسکواش لرستان ششمین استان برتر کشور شد

محمود داودی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار کرد: طی یک اقدام مثبت از سوی فدراسیون اسکواش، طرح رتبه‌بندی و امتیازدهی به هیئت‌های سراسر کشور از سال گذشته آغاز شد که طی آن سقف حداکثر امتیاز برای فعالیت هر هیئت استانی براساس شاخص‌های مدنظر سازمان تربیت‌بدنی یک هزار امتیاز تعیین و مقرر شد تا فدراسیون‌ها و هم‌چنین ادارات کل به هر هیئت زیر نظر خود امتیاز مدنظر را داده و پس از آن میانگین امتیازهای فوق به عنوان امتیاز نهایی آن استان منظور ‌شود.

رئیس هیئت اسکواش لرستان گفت: در این میان هیئت اسکواش لرستان در میان 30 استان کشور با توجه به نداشتن سالن اختصاصی کورت شیشه‌ای و تجهیزات مورد نظر این رشته در میان شگفتی مسئولان فدراسیون با کسب 543 امتیاز بالاتر از استان‌هایی با امکاناتی هم‌چون تهران، فارس، گیلان، کرمانشاه، آذربایجان‌شرقی، کرمان و قزوین در مکان ششم ارزشیابی و رتبه‌بندی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در این ارزشیابی ملاک امتیازبندی کلاس‌های آموزشی، کسب عنوان‌های کشوری، میزبانی مسابقات و ورزشکاران سازمان یافته است.

داودی‌نژاد یادآور شد: این عنوان مرهون زحمات اداره‌کل ورزش و تربیت لرستان، مسئولان هیئت اسکواش لرستان هیئت‌های استانی به ویژه بروجرد و ورزشکاران و مربیان بوده و لازم به ذکر است که لرستان در سال 87 هم با 570 امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول