اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکواش آذربایجان غربی خبر داد

برگزاری دوره‌های توجیهی اسکواش برای اصحاب رسانه

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکواش آذربایجان غربی گفت: دوره‌های توجیهی و آموزشی برای اصحاب رسانه توسط هیئت اسکواش برگزار می‌شود.

برگزاری دوره‌های توجیهی اسکواش برای اصحاب رسانه

سلمان فرضعلی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: اسکواش ورزش مفرح و جذابی است و لازم است تا مسئولان استان با دید مثبت به آن بنگرند.

وی با بیان اینکه هیئت اسکواش ارومیه نمونه بارز هیئت‌ ورزشی موفق است، تصریح کرد: خوشبختانه تا کنون به مشکل خاصی برخورد نکرده‌ایم و با همکاری مسئولان اداره کل اداره ورزش و جوانان این رشته به زودی در شهرستان‌ها راه‌اندازی می‌شود.

رئیس هیئت اسکواش آذربایجان غربی با بیان اینکه اسکواش در تمام سنین انجام می‌شود، افزود: اگر سالن‌ها در شهرستان توسعه یابد این ورزش در کل استان به صورت گسترده اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با معاون فرهنگی اداره ورزش و جوانان، اسکواش را در پارک‌ها با نصبب کردن دیواره‌های باز راه‌اندازی می‌کنیم.

فرضعلی‌پور اظهار داشت: در سطح دانشگاه‌ها نیز طبق تفاهم‌نامه امضا شده با دبیر انجمن اسکواش وزارت علوم در دانشگاه‌های استان صاحب رکوردهای اسکواش خواهیم شد.

این مسئول با اشاره به اینکه اسکواش یک ورزش علمی است، گفت: برای نخستین بار کلاس‌های توجیهی و آموزشی برای اصحاب رسانه در استان از طرف هیئت اسکواش آذربایجان غربی برگزار می‌شود که قبلا سابقه نداشت.

رئیس هیئت اسکواش آذربایجان غربی با بیان اینکه برای این هیئت اهداف بلند مدت در نظر گرفته شده، افزود: در طول این برنامه این هیئت باید در تمام شهرستان‌ها فعال شده و همچنین در تیم ملی در رده‌های سنی مختلف بازیکن ثابت داشته باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان استان برای تمام رشته‌های ورزشی سرما‌یه‌گذاری و زمان یکسان صرف کنند چون رشته‌های مدال‌آوری مانند اسکواش به اندازه رشته‌های محبوب و عامه‌پسند برای استان افتخارآفرین است.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول