اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته آینده

سالن اسکواش مازندران افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکواش مازندران گفت: سالن اختصاصی اسکواش مازندران از هفته آینده قابل بهره‌برداری است.

سالن اسکواش مازندران افتتاح می‌شود

سیداسماعیل احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: اداره ورزش و جوانان استان برای افتتاح آن باید برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهد.

این مسئول با اشاره به توسعه ورزش اسکواش در استان بیان داشت: مربی پاکستانی اسکواش برای انجام قرارداد وارد ایران شد و مقرر شد که از هفته آینده وارد استان شود.

رئیس هیئت اسکواش مازندران با اشاره به اینکه هیئت اسکواش مازندران جزء هیئت‌های برتر کشور است، ابراز داشت: براساس رتبه‌بندی هیئت‌های سراسر کشور در سال 90 از سوی کمیته ارزیابی و عملکرد فدراسیون، هیئت اسکواش مازندران در بین 30 هیئت سراسر کشور با 568 امتیاز رتبه پنجم را به خود اختصاص داد.

وی ادامه داد: در این رتبه‌بندی گلستان، یزد، خراسان رضوی، اصفهان و مازندران جزء پنج هیئت برتر کشور شدند.

احمدی با اشاره به هشت معیار برنامه‌ریزی شده برای انتخاب استان تصریح کرد: آمار بیمه ورزشی در استان‌ها، جذب ورزشکاران به رشته اسکواش، داشتن دیواره اسکواش باز، تعامل با ارگان‌ها و سازمان‌ها برای افزایش و توسعه اسکواش، برگزاری کلاس‌های آموزشی، ارتباط با کمیته آموزش فدراسیون، عضویت در تیم‌های ملی، فعال کردن شهرستان‌ها، تعامل با فدراسیون و تلاش برای همگانی کردن اسکواش از جمله معیارهای ارزیابی عملکرد بوده است.

این مسئول با اشاره به اینکه فدراسیون اسکواش قول مساعدت به استان‌های فعال در توسعه و ترویج ورزش اسکواش را داده، عنوان کرد: ارائه تسهیلات نقدی به استان‌های برتر در دستور کار فدراسیون قرار دارد.

رئیس هیئت اسکواش مازندران اذعان داشت: هیئت اسکواش بدون امکانات سخت‌افزاری (داشتن سالن اختصاصی اسکواش) توانست جزء برترین‌های اسکواش کشور شود.

وی در پایان متذکر شد: حضور در مسابقات لیگ برتر بانوان و لیگ دسته یک آقایان و ادامه روند حضور در مسابقات قهرمانی کشور از برنامه‌های هیئت اسکواش استان است.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول