اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی

سالن اختصاصی اسکواش در چهارمحال و بختیاری احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکواش چهارمحال و بختیاری گفت: به زودی عملیات اجرایی احداث سالن اختصاصی اسکواش در این استان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

سالن اختصاصی اسکواش در چهارمحال و بختیاری احداث می‌شود

مجید صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: اسکواش در دنیای ورزش امروز چشم‌انداز روشنی را پیش‌رو دارد، به طوری که مورد توجه و تاکید افراد و طرفداران بی‌شماری قرار گرفته است و پیش‌بینی می‌شود ظرف سال‌های آینده به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین رشته‌های ورزشی در سنین مختلف مطرح شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 40 ورزشکار سازمان یافته در این استان فعالیت می‌کنند، گفت: جوانان این استان از نظر برخورداری از علم و فیزیک متناسب در تمام رشته‌های ورزشی در سطح کشور و حتی در سطح آسیایی و جهانی حرفی برای گفتن داشته‌اند که کسب مدال‌های رنگارنگ آنها در رقابت‌های مختلف ملی و بین‌المللی بیانگر توانایی بالای ورزشکاران این استان است.

صفری خاطرنشان کرد: استان چهارمحال و بختیاری به دلیل برخورداری از آب و هوای مطبوع بهترین گزینه برای برگزاری مسابقات اسکواش در سطح کشور است.

رئیس هیئت اسکواش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه به زودی عملیات اجرایی احداث سالن اختصاصی اسکواش در این استان در دستور کار قرار خواهد گرفت، ادامه داد: اسکواش با داشتن قوانین و مقررات و اصول اخلاقی و بهره‌گیری از حضور چهره‌های برجسته علمی، فرهنگی و اقتصادی سبب شده که در محیطی آرام فضای شخصیتی مناسبی را برای اهالی این ورزش به وجود آورد.

وی با بیان اینکه اسکواش از نظر اقتصادی هم برای بازیکنان و هم برای سرمایه‌گذاران درآمدزا است، گفت: این ورزش با ساخت فضای کمتر از 75 متر و هزینه نگهداری بسیار کم در مقایسه با سایر ورزش‌ها سبب جذب طرفداران بیشماری شده است.

وی کمبود فضاهای ورزشی و سالن اختصاصی را از مهمترین مشکلات فراروی این هیئت برشمرد و گفت: نو‌پا بودن یک هیئت نمی‌تواند تهدیدی برای آن رشته باشد بلکه برای شروع کار و شناخت مستعدین و نخبگان در این رشته ورزشی فرصت نیز تلقی می‌شود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول