اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت اسکواش استان زنجان:

تیم اسکواش زنجان در هفته پنجم لیگ شرکت می‌کند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت اسکواش استان زنجان از شرکت تیم اسکواش استان زنجان در ادامه لیگ برتر خبر داد و گفت: این مسابقات در اهواز برگزار می‌شود.

تیم اسکواش زنجان در هفته پنجم لیگ شرکت می‌کند

مجید محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان زمان برگزاری مسابقات پنجم لیگ دسته یک اسکواش را هفتم و هشتم اردیبهشت ماه اعلام کرد و اظهار داشت: این مسابقات در اهواز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه چند هفته از مسابقات لیگ اسکواش در یک هفته برگزار می‌شود، افزود: مسابقات هفته هفتم تا نهم لیگ دسته یک اسکواش در اهواز برگزار می‌شود.

دبیر هیئت اسکواش استان زنجان تصریح کرد: هفته دهم تا چهاردهم مسابقات لیگ برتر اسکواش هم در روزهای 14 و 15 اردیبهشت ماه در اراک برگزار می‌شود.

وی اعضای تیم اسکواش استان زنجان را مهدی مهدیخانی، حیراد صفری و بهزاد بلند اقبال اعلام کرد و گفت: مربی و سرپرستی تیم بر عهده مجید محمدی است.

محمدی اضافه کرد: تیم اسکواش استان زنجان تا این مرحله از مسابقات لیگ دسته یک جایگاه ششم را در لیگ دارد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره تعداد ورزشکاران بیمه شده ورزش اسکواش را در مجموع 60 ورزشکار اعلام کرد و گفت: 35 ورزشکار بیمه شده آقا و 25 نفر از ورزشکاران خانم هستند.

دبیر هیئت اسکواش استان زنجان با اشاره به هماهنگی به عمل آمده با آموزش و پرورش تصریح کرد: هیئت اسکواش در نظر دارد طرح استعدادیابی از بین دانش‌آموزان مدارس استان زنجان را اجرا کند.

انتهای پیام/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول