اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکواش قائمشهر مطرح کرد

خانه اسکواش مازندران همچنان در ریل تاخیر/ تعطیلی تمرین اسکواش‌ در قائمشهر

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکواش شهرستان قائمشهر گفت: خانه اسکواش مازندران دارای امکانات خوبی است، ولی به دلیل کم‌کاری شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی، افتتاح این پروژه نیز دو سال است به تاخیر افتاده است.

خانه اسکواش مازندران همچنان در ریل تاخیر/ تعطیلی تمرین اسکواش‌ در قائمشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهدی عباسی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پنج سال از راه‌اندازی هیئت اسکواش قائمشهر می‌گذرد، اظهار داشت: ورزشکاران این رشته به دو روش اسکواش باز و اسکواش کورت ورزش می‌کنند، ولی در شهرستان قائمشهر به دلیل نبود سالن تخصصی، فقط رشته اسکواش باز فعال بوده است.
وی ادامه داد: از ابتدای راه‌اندازی هیئت قائمشهر، ورزشکاران این رشته در سالن مرحوم محمودی فعالیت می‌کردند، ولی به مرور زمان و به دلیل تغییرات متعدد مدیریت بخش خصوصی سالن، حدود شش ماه است که اسکواش‌بازان قائمشهری سالنی برای ورزش ندارند.
عباسی با بیان اینکه تعدادی از ورزشکاران این شهرستان به دلیل علاقه زیاد ماهانه یک بار برای تمرین به شهرستان‌های ساری و سوادکوه مراجعت می‌کنند، تصریح کرد: اعضای تیم اسکواش شهرستان قائمشهر به دلیل کسب مقام‌های قهرمانی متعدد در چهار سال ابتدایی، اکثریت بدنه تیم اسکواش مازندران را تشکیل می‌دادند، ولی در سال جاری هیچ قائمشهری در تیم استان حضور ندارد.
رئیس هیئت اسکواش قائمشهر از بی‌توجهی مسئولان به رشته مفرح اسکواش گلایه کرد و افزود: به دلیل نیاز این ورزش به امکانات سخت‌افزاری از جمله دیواره چوبی، اسکواش‌بازان نمی‌توانند در هر سالنی تمرین کنند و کمبود سالن و عدم اجاره سالن از سوی بخش خصوصی، موجب شده تا ورزشکاران این رشته از ورزش کردن محروم باشند.
وی به ساخت تنها سالن تخصصی کورت مازندران در شهرستان ساری اشاره کرد و یادآور شد: خانه اسکواش مازندران دارای امکانات خوبی است ولی به دلیل کم‌کاری شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی، افتتاح این پروژه نیز دو سال است به تاخیر افتاده است.
به گفته وی، در صورت راه‌اندازی خانه اسکواش مازندران، ورزشکاران استان می‌توانند در سطوح ملی و بین المللی موفقیت‌های بزرگی را کسب کنند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول