اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکواش گیلان:

اسکواش گیلان 9 پله سقوط کرد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکواش گیلان از سقوط 9 پله‌ای این هیئت در جدول رتبه‌بندی فدراسیون خبر داد.

اسکواش گیلان 9 پله سقوط کرد

 محمدرضا فرمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه فدراسیون اسکواش رتبه‌بندی هیئت‌های اسکواش کشور در سال 90 را از طرف کمیته ارزیابی و عملکرد این فدراسیون اعلام کرده است، اظهار داشت: در این ارزیابی‌ها اسکواش گیلان 9 پله سقوط کرد.

وی، با بیان اینکه هنوز دلایل این ارزیابی و سقوط 9 پله‌ای استان مشخص نشده است، تصریح کرد: از فدراسیون خواستیم تا نتایج را برای ما ارسال کنند و بدانیم دلایل این سقوط چه بوده است.

رئیس هیئت اسکواش گیلان با تصریح بر اینکه موضوع این سقوط در حال پیگیری است، اذعان کرد: گیلان با سقوط 9 پله‌ای در رده چهاردهم جدول رتبه‌بندی فدراسیون اسکواش قرار گرفته است.

وی، افزود: در روال طبیعی باید گیلان جزو سه استان برتر اسکواش باشد و نتایج اعلام شده از طرف فدراسیون غیرطبیعی است.

فرمند، با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات بین‌المللی یکی از آیتم‌هایی بوده که در ارزیابی‌ها ملاک قرار گرفته است، اذعان کرد: گلستان به دلیل حمایت فدراسیون توانست این مسابقات را برگزار کند و ما نتوانستیم میزبانی این مسابقات را بگیریم.

وی، اضافه کرد: در تیم ملی هیچ نماینده‌ای نداریم و در جدول رده‌بندی استان‌هایی بالاتر از ما قرار گرفتند که سالن اسکواش ندارند.

این مسئول، به جایگاه پنجم مازندران در جدول رتبه‌بندی اشاره کرد و یادآور شد: سال‌هاست مازندران در رتبه پنجم قرار دارد و باید معیارها مشخص شود.

وی با برشمردن برخی از اقدام‌های اسکواش گیلان در سال گذشته، ابراز کرد: راه‌اندازی سالن بدنسازی اختصاصی اسکواش، استفاده از مربی پاکستانی، برگزاری دوره مربیگری سطح کشوری 2، کسب مقام سوم قهرمانی جوانان کشور و مرمت سالن ورزشی اسکواش در دو مرحله از جمله این اقدام‌ها بوده است.

فرمند، شرکت در مسابقات ایران جونیورو با تنها یک نماینده کسب رتبه شش، احداث سه دیواره در مدارس،  شرکت در لیگ دسته یک آقایان، راه‌اندازی لیگ منظم استانی، آغاز ساخت سالن اسکواش لاهیجان، به‌کارگیری یک دیواره در مهد کودک و... را از دیگر اقدام‌های هیئت اسکواش گیلان عنوان کرد.

وی، درباره وضعیت اسکواش گیلان متذکر شد: سال گذشته یک مربی پاکستانی داشتیم و مقام سوم قهرمانی اسکواش کشور را کسب کردیم و امسال قصد داریم مربی جدیدتری وارد اسکواش استان کنیم.

رئیس هیئت اسکواش گیلان، با اذعان بر اینکه این آیتم‌ها نقاط قوت ماست، تصریح کرد: نمی‌دانیم ارزیابی‌های فدراسیون بر چه اساسی انجام شده و منتظر پاسخ آنها هستیم.

وی، با اشاره به اینکه گیلان دارای یک تیم در دسته یک کشور است، خاطرنشان کرد: با استان مرکزی در هفته چهارم مشترکا مساوی هستیم.

فرمند از حضور اسکواش گیلان در هفته پنجم تا نهم مسابقات قهرمانی کشور دسته یک کشور در اهواز خبر داد.

به گفته وی، گیلان دارای یک سالن اختصاصی اسکواش است و 450 ورزشکار بیمه شده رسمی استان در این رشته ورزشی فعالیت می‌کنند.

این مسئول درباره پایان یافتن لیگ برتر اسکواش گیلان در بخش بانوان یاد آور شد: در پایان این لیگ، نازلی امانی‌پور با پیروزی در تمام مسابقات خود با اقتدار قهرمان شد و 30 امتیاز کسب کرد.

وی، افزود: شادی بیگوردی 22 امتیاز به دست آورد و دوم شد و سامیه عابدینی با کسب 20 امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول