اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت اسکواش قزوین:

دانش‌آموزان مستعد آموزش رایگان اسکواش می‌بینند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت اسکواش قزوین گفت: در طرح استعدادیابی در مدارس، دانش‌آموزان مستعد به صورت رایگان آموزش اسکواش می‌بینند.

دانش‌آموزان مستعد آموزش رایگان اسکواش می‌بینند

سید‌قاسم قافله‌باشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: با ارسال بخشنامه به تمام مدارس استان قزوین، اعلام شده که دانش‌آموزان مستعدی که علاقه‌مند به ورزش اسکواش هستند برای آموزش رایگان اسکواش می‌توانند به مدرسه اسکواش فاطمة‌الزهرا قزوین مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه ورزش اسکواش ورزشی نوپا است، تصریح کرد: ورزش اسکواش هنوز جای خود را در بین مردم پیدا نکرده است و از زمان تأسیس هیئت اسکواش قزوین نیز یک سال بیشتر نمی‌گذرد و نباید توقعات بیش از اندازه از این هیئت داشت.

وی ادامه داد: ورزش اسکواش بر‌خلاف دیگر ورزش‌ها، در بخش بانوان علاقه‌مندان بیشتری دارد و در استان قزوین نیز جمعیت بانوان اسکواش‌کار از آمار آقایان بیشتر است.

دبیر هیئت اسکواش قزوین اضافه کرد: دلیل استقبال بانوان از ورزش اسکواش، فضای سرپوشیده و ملایمت این ورزش است.

وی  تعداد مربیان اسکواش قزوین را هشت نفر اعلام کرد و افزود: در دوره‌های مربی‌گری که استان قزوین سال گذشته برگزار کرد، پنج نفر از بانوان و سه نفر از آقایان موفق شدند کارت مربیگری درجه سه فدراسیون اسکواش را دریافت کنند.

این مقام ورزشی در ادامه به تنها کرت اسکواش قزوین اشاره کرد و گفت: در استان قزوین رشته اسکواش تنها یک کرت برای تمرین ورزشکارانش دارد و در هر کرت دو نفر می‌توانند تمرین کنند.

دبیر هیئت اسکواش قزوین در خاتمه بیان کرد: هیئت اسکواش قزوین قطعه زمینی را در بخش پونک در اختیار دارد که در صورت تخصیص بودجه، اقدام به ساخت سالن کرت اسکواش می‌کند.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول