اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم ملی اسکواش:

تحول اسکواش ایران مدیون امجدخان است

خبرگزاری فارس: نفر اول مسابقات اسکواش زیر 19 سال ایران گفت: با آنکه حدود هفت سال است که اسکواش کار می‌کنم اما با آمدن امجدخان سرمربی تیم ملی اسکواش و تمرینات زیبا و متنوع وی زیبایی‫های اسکواش را احساس کردم.

تحول اسکواش ایران مدیون امجدخان است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عرفان جمشیدی بازیکن 18 ساله تهرانی و عضو تیم ملی جوانان اسکواش ایران در حاشیه اردوی گرگان اظهار داشت: در حال حاضر توانایی بازیکنان ایران نسبت به گذشته بالا رفته از این‌رو با هزینه‫های زیادی هم که از سوی بازیکنان تیم ملی به ویژه در بخش تجهیزات صورت می‌گیرد نیاز است تا بیشتر مورد حمایت قرار گیرند.

وی حضور در مسابقات بیشتر به خصوص رقابت‌های برون‌مرزی را برای کسب تجربیات بازیکنان و ارتقای کیفی و فنی آنان مهم برشمرد.

جمشیدی در زمینه تاثیر مسابقات لیگ برتر کشور یادآور شد: مسابقات لیگ تاثیر فراوانی در حفظ آمادگی بدنی و فنی بازیکنان دارد به گونه‫ای که حضور بازیکنان در کوران مسابقات اجازه استراحت طولانی مدت را به آنان نمی‫دهد و این از افت آنها جلوگیری می‫کند.

وی تصریح کرد: سطح کیفی لیگ امسال بالاتر از سال گذشته است اما با کنار رفتن تیم کیش به عنوان یکی از تیم‫های بزرگ و قدرتمند، بهتر آن است تا تدابیری اتخاذ شود که تیم‫های خوب از مسابقات کناره‫گیری نکنند.

این بازیکن تیم ملی جوانان ایران در خصوص اسکواش استان گلستان اظهار کرد: گلستان کورت‫های بسیار خوبی دارد و انگیزه و ظرفیت بازیکنان این منطقه در اسکواش بسیار بالاست، رشد اسکواش این استان هم چشمگیر بوده است به همین علت باید زمینه بیشتر برای حضور امجدخان در گلستان فراهم شود بدین علت که با یک یا دو هفته تمرینات تخصصی تغییر خاصی در کار آنان ایجاد نخواهد شد.

عرفان جمشیدی مهمترین برنامه‫های آتی خود را شرکت در مسابقات بین‫المللی پاکستان و مسابقات PSA جام نوروز تهران عنوان کرد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول