اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با عنوان جام شهید احمدی‌روشن

قم میزبان پیکارهای لیگ برتر اسکواش مردان کشور شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت اسکواش استان قم از میزبانی این هیئت در برگزاری پیکارهای لیگ برتر اسکواش مردان باشگاه‌های کشور خبر داد.

قم میزبان پیکارهای لیگ برتر اسکواش مردان کشور شد
محمد نویسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: سالن بین‌المللی اسکواش قم بعد از برگزاری پیکارهای نشنال کلوز در مرداد ماه امسال، ان‌شاءالله با تلاش‌هایی که هیئت با همکاری فدراسیون اسکواش انجام داده است، میزبان رقابت‌های لیگ برتر این رشته ورزشی خواهد بود.
وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی کمیته لیگ فدراسیون اسکواش، رقابت‌های هفته‌های هشتم و نهم لیگ برتر اسکواش مردان باشگاه‌های کشور این هفته به میزبانی هیئت اسکواش استان قم با شرکت تیم‌های لیگ برتری برگزار خواهد شد.
دبیر هیئت اسکواش استان قم خاطر نشان کرد: رقابت‌های هفته‌های هشتم و نهم لیگ برتر اسکواش باشگاه‌های کشور با عنوان گرامیداشت شهید مصطفی احمدی‌روشن در سالن بین‌المللی اسکواش شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.
وی یادآور شد: این رقابت‌ها از صبح روز چهارشنبه بیست و هشتم دی ماه آغاز خواهد شد و به مدت دو روز به انجام می‌رسد که با هماهنگی به عمل آمده بین فدراسیون اسکواش و صداوسیما، مسابقات روز پنجشنبه به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.
نویسی در ادامه به نحوه برگزاری مسابقات لیگ برتر اسکواش مردان باشگاه‌های کشور اشاره کرد و بیان داشت: در پایان دور رفت مسابقات این فصل لیگ برتر اسکواش کشور، تیم اسکواش یزد قهرمان پیکارهای نیم‌ فصل لیگ برتر شد.
وی خاطر نشان کرد: در هفته چهارم و پایانی از دور رفت مسابقات لیگ برتر اسکواش باشگاه‌های کشور که در خانه اسکواش یزد برگزار شد، در دیداری حساس برای تعیین قهرمان نیم فصل، تیم‌های یزد اسکواش و باشگاه انقلاب به مصاف هم رفتند.
دبیر هیئت اسکواش استان قم یادآور شد: در این دیدار اسکواش‌بازان یزدی قاطعانه سه بر صفر، حریف خود را از پیش‌رو برداشتند و به این ترتیب تیم اسکواش یزد با 14 امتیاز عنوان قهرمانی دور رفت را از آن خود کرد.
وی با اشاره به تعداد تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ برتر اسکواش مردان باشگاه‌های کشور، عنوان کرد: چهارمین دوره پیکارهای لیگ برتر اسکواش مردان کشور با حضور هفت تیم به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.
نویسی در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره از پیکارها در شهر مقدس قم، تصریح کرد: از تمام علاقمندان به اسکواش برای حضور در سالن بین‌المللی اسکواش و تماشای این مسابقات دعوت می‌کنیم و امیدواریم رقابت‌ها مورد استقبال قرار بگیرد.
وی با تاکید بر اینکه قم به‌زودی آماده حضور یک تیم در لیگ اسکواش باشگاه‌های کشور خواهد شد، بیان کرد: این رقابت‌ها فرصت بسیار خوبی است تا اسکواش‌بازان قم از نزدیک بازی‌های برترین‌های کشور را تماشا کرده و از نظر فنی و تکنیکی آخرین پیشرفت‌های این رشته ورزشی را فرا بگیرند.
انتهای پیام/و۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول