اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بنیاد مهدویت خراسان‌جنوبی:

وبلاگ‌نویسان دینی بیان اندیشه‌های مهدوی را در اولویت قرار دهند

خبرگزاری فارس: مدیر بنیاد مهدویت خراسان‌جنوبی گفت: وبلاگ‌نویسان دینی باید بیان اندیشه‌های مهدوی را در اولویت کار خود قرار دهند.

وبلاگ‌نویسان دینی بیان اندیشه‌های مهدوی را در اولویت قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از ستاد خبری نخستین جشنواره تولیدات دیجیتال و وبلاگ‌نویسی دینی خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام محمدرضا خوشخو اظهار داشت: جامعه و جوانان امروز نیاز به آشنایی بیشتری با معارف دینی و مهدویت دارند که این عامل از طریق انواع رسانه به ویژه وبلاگ‌نویسی در عرصه فضای مجازی محقق می‌شود.

وی پیرامون اهمیت وبلاگ و وبلاگ‌نویسی در عصر حاضر گفت: با توجه به پیچیده شدن و گسترده شدن روابط میان جوامع و مسئله مهم ارتباطات نقش فضای مجازی و استفاده مفید از آن در گسترش اطلاعات و آموخته‌های جدید انکارناپذیر است.

مدیر بنیاد مهدویت خراسان‌جنوبی با بیان اینکه وبلاگ‌نویسی عامل مهم توسعه مفاهیم دینی و قرآنی در فضای مجازی است، افزود: گسترش فرهنگ دینی و آشنایی کاربران فضای مجازی با مبانی اسلامی اصلی مهم و زیربنایی در بارور کردن هرچه بهتر وبلاگ‌های دینی است.

خوشخو در پاسخ به این سئوال که چگونه می‌توان از وبلاگ به‌عنوان وسیله‌ای برای مبارزه با فتنه‌های دشمنان استفاده کرد، گفت: بهترین راه برای مقابله با دسیسه‌های دشمنان ابراز ایده‌های دینی و قرآنی در غالب مناسب و ارائه دقیق آن به مخاطبان است.

وی نقش جوانان وبلاگ‌نویس را در ترویج وبلاگ‌نویسی دینی بسیار مهم عنوان و اذعان کرد: از آن جا که در جامعه ما فرهنگ وبلاگ‌نویسی به طور شایسته معرفی و در اختیار جوانان قرار نگرفته است، بدون شک برگزاری جشنواره و ایفای نقش جوانان دین‌گرا در آن می‌تواند مهم‌ترین تاثیر را در ترویج فرهنگ وبلاگ‌نویسی ایفا کند.

مدیر بنیاد مهدویت خراسان‌جنوبی گفت: تمامی رسانه‌ها اعم از مطبوعات و تلویزیون باید ابتدا اطلاعات و دانش وبلاگ‌نویسی را در جوانان ایجاد و پس از آن به ترویج فرهنگ وبلاگ‌نویسی به ویژه وبلاگ‌نویسی دینی در جامعه بپردازد.

خوشخو با اشاره به اینکه رسانه‌ها از تاثیرگزارترین عوامل در معرفی فرهنگ وبلاگ‌نویسی در جامعه هستند، تصریح کرد: تمامی رسانه‌ها اعم از مطبوعات و تلویزیون باید ابتدا اطلاعات و دانش وبلاگ‌نویسی را در جوانان ایجاد و پس از آن به ترویج فرهنگ وبلاگ‌نویسی به ویژه وبلاگ‌نویسی دینی در جامعه بپردازند.

وی توسعه جشنواره‌های وبلاگ‌نویسی را از مهم‌ترین راهکارهای گسترش وبلاگ‌نویسی در جامعه معرفی و یادآور شد: اختصاص بودجه فرهنگی به کار وبلاگ‌نویسی و تدارک دیدن برنامه‌هایی برای جوانان از دیگر راهکارها برای ترویج فرهنگ وبلاگ‌نویسی در جامعه است.

مدیر بنیاد مهدویت خراسان‌جنوبی با بیان اینکه معرفی حضرت مهدی (عج) و ضرورت تبلیغ پیرامون آشنایی بیش‌تر افراد با این امام امری بسیار ضروری در عصر حاضر است، خاطرنشان کرد: وبلاگ‌نویسان دینی باید در معرفی حضرت مهدی (عج) به جهانیان بیشتر به دنبال آشکارسازی شرایط و لوازم ظهور باشند چرا که با مشخص شدن مسیر امکان تبعیت از آن به آسانی فراهم می‌شود.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول