اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه مهدیشهر در گفت‏وگو با فارس

رزمایش‏ بنیه نظامی بسیج را تقویت می‏کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران ناحیه مهدیشهر گفت: بنیه نظامی بسیجیان از طریق اجرای رزمایش و برنامه‏های تاکتیکی تقویت می‏شود.

رزمایش‏ بنیه نظامی بسیج را تقویت می‏کند

یحیی دین‏پرور امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در مهدیشهر با بیان اینکه آموزش مختص قشر خاصی نیست، افزود: آموزش برای همه قشرهای بسیجی اعم از اصناف، اداری، کارگری، مداحان، دانشجویان و مهندسان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه سپاه مهدیشهر در نظر دارد کیفیت حلقه‏های صالحین را ارتقاء دهد، اظهار کرد: فعالیت فرهنگی، ورزشی، استفاده از فضای مجازی، توسعه وبلاگ‏نویسی، احیای منابع طبیعی و اعزام پزشکان به روستاها از دیگر برنامه‏های سپاه است.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه مهدیشهر از برگزاری اردوی یک روزه حلقه‏های صالحین خبر داد و گفت: این اردو به منظور خدمت‌رسانی و ارتقای آموزش نظامی، عقیدتی و سیاسی بسیجیان برگزار می‏شود.

دین‏پرور در پایان از دیگر برنامه‏های سپاه را برگزاری اردوی یک روزه پاسداران، اجرای طرح بصیرت خانواده پاسداران، راهپیمایی گروهی بسیجیان، کوه‌پیمایی و نشست‏های سیاسی عقیدتی در بسیج اعلام کرد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول