اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان مراغه:

تفکر بسیجی باید فراگیر شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان مراغه گفت: تفکر معرفت بسیجی باید فراگیر شود.

تفکر بسیجی باید فراگیر شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، حجت‌الاسلام محمدتقی ‌پورمحمدی بعد از ظهر امروز در جمع بسیجیان با بیان پیشرفت‌های چشمگیر در عرصه‌های مختلف علمی، اقتصادی و سایر پیشرفت‌ها در کشور اظهار کرد: جوانان ایرانی دارای قابلیت‌های بالایی هستند که می‌تواند از ایران کشوری ابرقدرت در دنیا بسازد.

وی با بیان اینکه اصل وظیفه بسیج حفاظت از دستاوردها و ارزش‌های انقلاب است، خاطرنشان کرد:‌ بسیج خوداتکا است و قابلت انعطاف‌پذیری فراوانی دارد و می‌تواند در اشکال مختلف مشکلات جامعه را رفع کند.

امام جمعه شهرستان مراغه بیان کرد: محور بسیج روحانیت اصیل است و بسیج خود را تابع محض ولایت فقیه می‌داند و در راه اعتلای آن ذره‌ای کوتاهی نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: بسیجیان با همه توان از انقلاب اسلامی، قرآن، میهن و ولایت فقیه دفاع کرده و وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی به همه ثابت کرده اند.

امام جمعه شهرستان مراغه گفت: روحیه بسیجی و معرفت بسیجی باید فراگیر شود تا این کشور بتواند بار سنگینی را که بر دوش دارد، به سرمنزل برساند.

وی با اشاره به اینکه نهادینه شدن فرهنگ بسیجی موجب عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی شده، افزود: نهادینه شدن فرهنگ بسیجی موجب استمرار خط ولایت می‌شود.

امام جمعه شهرستان مراغه اظهار کرد: راهی که شهدا در جهاد نظامی پیموده‌اند چیزی نیست جز ایجاد یک جامعه آرمانی و ایمانی بر اساس سنت نبوی و تعالیم قرآنی.

وی گفت: جایگاه و کارکرد ارزشمند بسیج در نزد دشمنان انقلاب اسلامی شناخته شده است و به همین دلیل نیز تهدیدات و دسیسه‌های آنان با وجود این تفکر ناب، پوچ است.

امام جمعه شهرستان مراغه بیان کرد: امروزه دنیا نسبت به نتایج ارزنده بهره‌گیری از تفکر بسیجی آگاه شده و همگان سعی دارند تا با استفاده از این تفکر به اهداف مختلف خود دست یابند.

وی گفت: تفکر بسیجی آنگاه که دفاع از کیان اسلام و عزت مسلمین و حقوق مستضعفان در میان باشد، صیقل دهنده شمشیر عدالت‌جو و ظلم‌ستیز رزمندگان و استحکام‌بخش گام‌های استوار همراهان و یاران رسول‌الله خواهد بود چرا که نامشان لرزه بر اندام منحرفان و مفسدان می‌اندازد.

امام جمعه شهرستان مراغه اظهار کرد: بسیج مردمی‌ترین و مکتبی‌ترین نیروی مقاومت جهانی است که به تعبیر امام (ره)شجره طیبه و مکتب عشق است.

وی در ادامه به بحث انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: سپاه و بسیج همواره بر اساس ولایت‌محوری با رویکرد تشویق و ترغیب بر مشارکت فعال و حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات و عرصه‌های دفاع از انقلاب اسلامی فعالیت می‌کند.

پورمحمدی افزود: تعمیق و تقویت بصیرت و بینش سیاسی برای انتخاب اصلح و برتر و بیان شاخص‌ها و معیارها رسالت و وظیفه ما در این انتخابات است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول