اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی:

30 سالن ورزشی توسط بسیج در خراسان‌جنوبی ساخته می‌شود

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی از ساخت 30 سالن ورزشی در سطح استان خراسان‌جنوبی توسط مجموعه سپاه و بسیج خبر داد و گفت:‌ این مجموعه برنامه‌های گسترده‌ای برای گسترش فرهنگ ورزش در استان دارد.

30 سالن ورزشی توسط بسیج در خراسان‌جنوبی ساخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا محمدپور عصر امروز در جمع مسئولان خراسان‌جنوبی اظهار داشت: 10 هزار متر فضای ورزشی توسط بسیج و سپاه در حال ساخت است که طی امسال و سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه اهتمام ویژه‌ای برای ساماندهی و توسعه فرهنگ ورزش وجود ندارد، تصریح کرد: این در حالی است که تاثیر گسترش ورزش بر کاهش آسیب‌های اجتماعی و توسعه سلامت در جامعه بر هیچ کسی پوشیده نیست.

*جوانان خراسان‌جنوبی دارای پتانسیل ورزشی زیادی هستند

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی گفت: در استان کویری خراسان‌جنوبی جوانان و نوجوانان مستعدی برای دنبال کردن ورزش قهرمانی وجود دارد که باید هدایت شوند.

محمدپور خواستار حضور نخبگان ورزشی در رشته‌های مختلف در جلسات تصمیم‌گیری امور ورزشی شد و افزود: باید از حضور این جوانان استفاده بهینه صورت گیرد.

وی اظهار داشت: در دولت نهم و دهم اهتمام ویژه‌ای برای ساخت سالن‌های ورزشی و فراهم آوردن امکانات در این بخش وجود داشته است که باید استفاده بهینه از این امکانات صورت گیرد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی تصریح کرد: ورزش باید برای همگان باشد و باید زمینه‌ای فراهم آید که آحاد مردم از امکانات ورزشی استفاده کنند.

*از ورزش قهرمانی بانوان باید حمایت ویژه شود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه خواستار توجه ویژه مسئولان به ورزش قهرمانی بانوان در استان شد و گفت: اگر این بخش مورد حمایت قرار گیرد ورزش قهرمانی بانوان نیز شکوفایی پیدا می‌کند.

معصومه‌سادات جلیلی حسینی بر ترویج فرهنگ ورزش همگانی تاکید کرد و افزود: بانوان نیمی از جمعیت استان را تشکیل می‌دهند و باید برای توسعه فرهنگ ورزش در بین این قشر تلاش بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول