اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته کارگر

کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته کار و کارگر از کارگران نمونه این استان با برگزاری همایشی تجلیل به عمل می‎آید.

کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، داوود شیوندی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 5 تا 12 اردیبهشت ماه با عنوان هفته کار و کارگر نامگذاری شده که در همین راستا تلاش خود را در اجرای برنامه‌های متنوع و متناسب این هفته به کار می‌گیریم.

وی از برگزاری همایش بزرگ تجلیل از کارگران نمونه استان در هفته کارگر خبر داد و گفت: در همایش با هدف قدردانی از تلاش‌ها و زحمات کارگران  از 12 کارگر نمونه استانی تجلیل به عمل می‎آید.

شیوندی ادامه داد: همچنین در این مراسم حمید میرابولقاسمی که از میان 23 کارگر در سطح کشور به عنوان کارگر نمونه ملی انتخاب شده است قدردانی خواهد شد.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری به دیگر برنامه‌های هفته کار و کارگر  اشاره کرد و گفت: دیدار با نماینده ولی‌فقیه و استاندار، دیدار با خانواده‌ شهدای کارگر، حضور مسئولین همراه با کارگران در نماز جمعه، بازدید از کارگاه‌های استان و آشنایی با مشکلات کارگران و برگزاری مسابقات و برنامه‌های ورزشی از مهمترین این برنامه‌هاست.

شیوندی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، تصریح کرد: در سال جاری برای حمایت از کار و تولید ملی باید تمام اتحادیه‌ها در فرایند تولیدات خود، ابتدا از کالای تولیدی استان و بعد از کالای ملی استفاده کنند تا چرخه اشتغال و بازار کسب و کار ایرانی تقویت شود.

وی تصریح کرد: همچنین در همین راستا و برای حمایت از تولید ملی، سال گذشته 200 میلیارد ریال تسهیلات در قالب مشاغل خانگی به متقاضیان پرداخت شده و در سال جاری نیز این روند ادامه خواهد داشت.

شیوندی از افتتاح 6 هزار مسکن مهر در بخش تعاون در این استان خبر داد و گفت: تعدادی از این واحدها تا پایان اردیبهشت ماه آماده تحویل و مابقی نیز تا پایان سال به متقاضیان واگذار خواهد شد.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری به مهمترین برنامه‌های بخش تعاون این استان در سال جاری اشاره کرد و افزود: تشکیل 300 شرکت تعاونی در بخش‌های صنعتی و کشاورزی با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال از مهم‌ترین این برنامه‌هاست.

شیوندی افزود: از برنامه‌های سال جاری، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و اصلاح ساختار بعضی از کارخانه‌های صنعتی، خدماتی و کشاورزی است.

وی با بیان اینکه باید به فرهنگ کارآفرینی نگاه ویژه‌ای شود، خاطرنشان کرد: در همین راستا برای تشویق کارآفرینان برتر و ترویج فرهنگ کارآفرینی جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر را در خرداد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول