اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ثارالله کرمان تأکید کرد

تجلیل از استقامت کارگران در سربلندی نظام اسلامی

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: در هفته کارگر باید از تلاش و استقامت کارگران در پیروزی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجلیل شود.

تجلیل از استقامت کارگران در سربلندی نظام اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، روح‌الله نوری پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت روز بسیج کارگری اظهار داشت: کارگران غیور ایران اسلامی در سه دوران قبل از پیروزی انقلاب‌، اوایل پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس با ایثارگری‌های مثال‌زدنی خود موجبات اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم آوردند.

وی با بیان اینکه رژیم ستم‌شاهی در مقابل اعتصاب کارگران ایران به ویژه کارگران شرکت نفت دوام نیاورد و روند سرنگونش با سرعت بیشتری طی شد، گفت‌: کارگران فهیم و ولایتمدار ایران اسلامی در دوران ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی نیز با ایجاد آرامش در بخش صنعت کشور نقش به سزایی در ثبات انقلاب اسلامی ایفا کردند.

نوری با اشاره به ایثارگری کارگران رزمنده در دوران دفاع مقدس عنوان کرد: سرآمد شهدا کارگران کشور شهید والامقام برونسی است که در سالروز به خاک‌سپاری این شهید بزرگوار نهم اردیبهشت ماه روز بسیج کارگری نام گرفته است.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس امثال شهید برونسی بسیار بودند، گفت‌: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران کارگر و تجلیل از تلاش مثال‌زدنی کارگران کشور یک وظیفه است.

نوری با اشاره به نامگذاری ‌سال جاری از سوی رهبر فرزانه انقلاب ابراز داشت: حمایت از کارگران در واقع حمایت ارتقای کیفیت و کمیت تولید ملی است و این امر سربلندی و بالندگی بیش از پیش ایران را به دنبال دارد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول