اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان مرکزی:

سطح دانش کارکنان انتظامی استان مرکزی افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان مرکزی ارتقاء سطح معلومات و دانش کارکنان را مهم‌ترین اولویت برنامه‌ها و اهداف پلیس استان مرکزی در سال جدید دانست.

سطح دانش کارکنان انتظامی استان مرکزی افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی کاظم مجتبایی با تاکید بر آماده‌سازی بستر امنیت و آرامش در جامعه به عنوان مهمترین وظیفه ناجا گفت: در کنار ساختار، وظایف و اقدامات سخت افزاری پلیس برای مهار و کاهش جرائم و آسیب‌ها، اجتماعی کردن فضای کنترل جرائم با توجه به هزینه‌های پایین مالی و اجتماعی آن به عنوان مهم‌ترین برنامه و هدف پلیس استان در سال جدید در اولویت قرار داشته و کلیه رده‌های صفی و ستادی اهداف و برنامه‌های خود را در این راستا تنظیم و اجرایی می‌کنند.

وی مقوله امنیت را به عنوان موضوعی فراگیر که نیازمند مشارکت همگانی است دانست و افزود: امنیت موضوعی است فراگیر و همه‌جانبه که باید با سهم‌بندی امنیت و مشارکت تمامی بخش‌ها و تعیین وظایف و نقش آنها در تبیین آن به سمت هر چه مطلوب‌تر حرکت کرد.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه وجود پلیس علمی را نیاز و ضرورت دنیای کنونی برشمرد و اضافه کرد: در فضای علم و دانش و گسترش روزافزون آن ارتقاء سطح معلومات و دانش کارکنان امری است ضروری که در سال جدید با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ایجاد یک پلیس علمی و به روز را دنبال خواهیم کرد.

مجتبایی همچنین بازخوانی وظایف سازمانی و تاکید بر آمایش اجتماعی و انتظامی را به عنوان یک ضرورت سازمانی خواند و بیان داشت: مرور وظایف سازمانی و تخصصی در راستای ارتقاء کیفیت ماموریت‌ها و وظایف محوله به عنوان یک مهم در برنامه کاری نیروی انتظامی استان قرار دارد که در این راستا باید با آمایش اجتماعی و انتظامی حوزه ماموریتی در به روزرسانی نیازهای سازمانی اقدام کرد.

وی تاکید کرد: تحقق کلیه اهداف و برنامه‌های پلیس استان در سال جدید نیازمند تهیه سند کنترل آسیب‌های اجتماعی و از طرفی تهیه و تنظیم سند مهارت‌های زندگی است که باید توسط معاونت‌های مربوطه تهیه و ارائه شود.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول