اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوش:

عملکرد نیروی انتظامی مورد رضایت رهبری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوش گفت: عملکرد نیروی انتظامی مورد رضایت رهبری است و امید است تلاش این نیرو روز به روز افزایش یابد.

عملکرد نیروی انتظامی مورد رضایت رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، حجت الاسلام سید محمد امام ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: عملکرد نیروی انتظامی موجب رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی است و امیدواریم این رضایت همیشگی باشد تا ملت هم همیشه در آسایش و امنیت باشند.

وی افزود: امنیت در جامعه ما به واسطه توان و قدرت نیروی انتظامی و نظارت بر مشارکت مردم و همدلی با ملت است و هر کجا منافع جامعه بر منافع شخصی مقدم باشد به اهداف خود می‌رسیم.

وی با اشاره به مذاکرات با غرب درباره مسئله هسته‌ای افزود: این مذاکرات ثابت کرد، غرب به مرحله ای از استیصال و درماندگی در برابر نظام اسلامی ایران رسیده است.

وی این مذاکرات را موفقیت بزرگی برای نظام اسلامی دانست که در آن غرب به صلح آمیز بودن فعالیت هسته ای ایران اقرار می‌کند.

امام جمعه شوش خاطر نشان کرد که غرب باید دوگانه گویی را کنار گذاشته و برای نشان دادن صداقت خود در پذیرش حقانیت ایران، تحریم‌ها را لغو کند.

امام جمعه شوش با گرامیداشت سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرمان حضرت امام خمینی (ره)گفت: انقلاب اسلامی ایران بیش از هر چیز مرهون فرهنگ اسلامی و تعالیم حیات بخش اسلام است و تداوم و گسترش چنین انقلابی در گرو بقا و رشد فرهنگ اسلامی در نسل‌های موجود و آینده است و این وظیفه بیش از همه بر عهده نهاد‌های آموزشی و پرورشی به خصوص دانشگاه‌ها است.

وی با تأکید بر نظارت دولت در بحث گرانی و تورم اظهار داشت: نظارت دولت باید جدی‌تر شود و برای مردم این بگو و مگو های سیاسی در جریان گرانی‌های اخیر قابل پذیرش نیست.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول