اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گیلان:

رضایت مردم بزرگ‌ترین تشویق پلیس است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی گیلان گفت: مردم از تلاش‌ها و تدابیر نوروزی پلیس رضایت داشتند و این رضایت‌مندی بزرگ‌ترین تشویق برای ارائه فعالیت بیشتر پلیس است.

رضایت مردم بزرگ‌ترین تشویق پلیس است

 به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائدرحمتی عصر امروز در جلسه جمع‌بندی عملکرد پلیس استان در تعطیلات نوروز در جمع معاونان و پلیس‌های تخصصی، اظهار کرد: تلاش‌های صورت گرفته نشان دهنده تلاش‌های پلیس برای عملی کردن شعار امسال پلیس بوده است.

وی، عملکرد پلیس در ایام تعطیلات نوروزی را در مقایسه با سال قبل بهتر توصیف کرد و افزود: حرکت رو به جلو مبین استفاده از تجربیات و تلاش مضاعف پلیس بوده است.

فرمانده انتظامی گیلان به حرکت سریع گذشت زمان اشاره کرد و ادامه داد: اکنون باید نواقص و معایب طرح‌های عملیاتی را مورد ارزیابی قرار داده و برای موفقیت بیشتر ارائه خدمات در تعطیلات نوروزی سال آینده نسبت به برطرف کردن آن اقدام کنیم.

وی، به رضایت مردم در کاهش جرایم در استان و وقوع تصادفات، تسهیل در رسیدن به مقصد مسافران نوروزی در ایام تعطیلات  اشاره و تصریح کرد: رضایت مردمی از تلاش پلیس در ایام تعطیلات نوروزی بزرگ‌ترین تشویق برای ارائه فعالیت بیشتر  پلیس است.

قائدرحمتی، با برشمردن اولویت ماموریت‌های پلیس در سال جاری، خاطرنشان کرد: پلیس تدابیر خوبی برای دور دوم انتخابات و طرح‌های سالم‌سازی دریا اتخاذ کرده و به موقع آن را عملی می‌کند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول