اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

نوروز امسال مردم از نیروی انتظامی رضایت داشتند

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: نوروز امسال تلاش‌های نیروی انتظامی موجب شد علاوه بر ترافیک روان در ورودی‌های شیراز، شاهد حاکمیت نظم در شهرهای این استان باشیم که رضایت مردم و گردشگران را به دنبال داشت.

نوروز امسال مردم از نیروی انتظامی رضایت داشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز حسین صادق عابدین پیش از ظهر امروز در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی فارس و مسؤلان ناجا در این استان، با قدردانی از تلاش‌های گسترده نیروی انتظامی استان فارس در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: با توجه به این که رهبر معظم انقلاب امسال را سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامیده‌اند، مجموعه مدیریت این استان و نیروهای نظامی و انتظامی بنا به وظیفه شرعی، با تمام توان از فعالان عرصه تولید حمایت می‌کنند.

وی با تاکید بر ایجاد امنیت برای سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی، ابراز داشت: دشمنان قصد دارند برای ضربه زدن به امنیت کشور، موجب خروج سرمایه‌های مولد شوند.

استاندار فارس با بیان این که همکاری و تلاش همگانی دستگاه‌های اجرایی استان فارس، موجب شد تا در نوروز امسال وضعیت متفاوتی را در استقبال از مسافران نوروزی شاهد باشیم، بیان کرد: همدلی دستگاه‌های اجرایی و نیروهای نظامی و انتظامی این استان باعث شد، فارس در زمینه جلب گردشگر و ارائه خدمات به مسافران، جزو استان‌های برتر و نمونه کشور باشد.

صادق عابدین با تاکید بر این که سال 1390، سالی سخت و در عین حال شیرین برای استان فارس بود، افزود: نیروی انتظامی سال گذشته در کشف و مقابله با جرائم، سال موفقی را پشت سر گذاشت و در سال 91 باید به گونه‌ای عمل کنیم که این استان در کاهش جرائم و مقابله با ناامنی، مقام نخست کشور را به دست بیاورد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان این که آرامش، قانونمندی و افزایش کمی و کیفی مشارکت، سه ویژگی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان فارس بود، تصریح کرد: در شهر شیراز مشارکت نسبت به انتخابات دوره هشتم مجلس شورای اسلامی، بیش از 50 درصد افزایش داشت و میزان حضور مردم استان فارس در انتخابات از متوسط مشارکت کشور بالاتر بود که این مسئله ناشی از همراهی مردم و همت دستگاه‌های مسئول در انتخابات بود.

صادق عابدین با اشاره به این که فرموده رهبری مبنی بر شکل‌گیری یک حماسه در انتخابات مجلس شورای اسلامی به واقعیت تبدیل شد، بیان کرد: تمام تلاش مدیریت استان در این راستا بود که هیچ‌گونه موضع‌گیری جناحی از طرف مجریان انتخابات صورت نگیرد و حضور پرشور مردم، ناشی از احساس امنیت و اعتماد به برگزار کنندگان انتخابات بود.

به گزارش فارس، در این دیدار سیروس سجادیان فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با قدردانی از تلاش مجموعه مدیریت این استان در راستای حاکمیت آرامش، به بیان گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات نیروی انتظامی فارس در سال 1390 و همچنین برنامه‌های ناجا در ایام نوروز91 پرداخت.

انتهای پیام/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول