اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قائمشهر:

نقش تامین‌کنندگان امنیت در کارگاه بزرگ سازندگی محوری است

خبرگزاری فارس: فرماندار قائمشهر گفت: امروز کشور به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده که نقش تامین امنیت نیروی انتظامی در اجرای پروژه‌ها اساسی و محوری است.

نقش تامین‌کنندگان امنیت در کارگاه بزرگ سازندگی محوری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، علی پیرفلک بعدازظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر با بیان اینکه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یکی از مردمی‌ترین پلیس‌های جهان است، افتخار این نیروی مقدس را خدمت خالصانه به مردم کشورش دانست.

وی افزود: امروز کشور به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده که نقش تامین امنیت نیروی انتظامی در اجرای پروژه‌ها اساسی و محوری است.

فرماندار قائمشهر همچنین به اهمیت و حساسیت نیروی انتظامی در اجرای اهداف و چشم‌اندازهای بزرگ ترقی و عمران کشور اشاره کرد و بیان داشت: این نهاد منشأ خدمات وسیعی در سراسر کشور شده است.

پیرفلک با دقیق شمردن انجام وظایف نیروی انتظامی ابراز داشت: هیچ سازمانی در کشور از لحاظ گستردگی وظیفه به نیروی انتظامی نمی‌رسد.

این مسئول ادامه داد: مردم با مشاهده ماشین‌های خاص نیروی انتظامی، نهادی غنی و متمول را متصور می‌شوند که باید هم اینگونه باشد، ولی در زمان حاضر این نهاد محدودیت‌های فراوانی دارد؛ اما این کمبودها سبب کاهش مسئولیت در این افراد نشد.

وی مواصلاتی بودن جاده قائمشهر، مرکزیت این شهرستان در مازندران و عبور میلیون‌ها مسافر از این مسیر، نامتجانس بودن جمعیتی و حضور کولی‌ها که از فعالان قاچاق مواد مخدر در شهرستان قائمشهر هستند را نیازمند نیروهای خاص دانست که در همین راستا نیروی انتظامی نگاه ویژه‌ای را به قائمشهر معطوف داشته است.

فرماندار قائمشهر امتیاز برتر سرهنگ قنبر حبشی فرمانده سابق انتظامی شهرستان را، حضور مستقیم وی در صحنه‌ها یاد کرد و اذعان داشت: وی در مدت دو سال خدمت خود در شهرستان قائمشهر با رافت و تواضع امنیت قائمشهر را فراهم و حوادث را مدیریت کرد.

به گزارش فارس، در این مراسم محمدرضا قدمی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر منصوب شد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول